نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۳

مشخص شدن تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم سریع و خشن 10

به‌نظر می‌رسد که تاریخ انتشار نسخه با کیفیت و VOD فیلم Fast X پیش از اعلام رسمی یونیورسال مشخص شده است.

ماه گذشته فیلم Fast X روی پرده‌های سینما رفت و با نقدهای متوسطی مواجه شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا تاریخ نسخه با کیفیت فیلم سریع و خشن 10 مشخص شده است. طبق اطلاعات ثبت شده در فروشگاه مایکروسافت، نسخه دیجیتالی و VOD فیلم Fast X در تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) منتشر خواهد شد که درواقع جمعه این هفته می‌شود. یونیورسال هنوز به شکل رسمی این موضوع را تایید نکرده است و بدین ترتیب در حال حاضر به آن باید به چشم یک شایعه نگاه کرد.

این موضوع باتوجه‌به اینکه هنوز مدت زمان زیادی از اکران فیلم سریع و خشن 10 نمی‌گذرد، احتمالا می‌تواند کمی غیر منتظره باشد، اما با‌توجه‌به سیاست‌های اخیر یونیورسال این موضوع کمی منطقی به‌نظر می‌رسد. فیلم Fast X تاکنون بیش از ۶۰۴.۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۲۸.۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۴۷۶ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود.

جیسون موموا در فیلم سریع و خشن 10

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملچیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لویی لتریر، کارگردان فیلم The Incredible Hulk و فیلم Now You See Me وظیفه کارگردانی فیلم سریع و خشن 10 را براساس فیلمنامه‌ای از جاستین لین و دن مزیو، نویسنده فیلم Wrath of the Titans بر عهده دارد.

همچنین فیلم سریع و خشن 11 در دست ساخت است، تاریخ اکرانی برای دنباله فیلم Fast X اعلام نشده است. بااین‌حال لویی لتریر برای کارگردانی این فیلم اکشن باز خواهد گشت نوشتن فیلمنامه فیلم هم بر عهده کریستینا هادسون و اورن اوزیل است. علاوه‌‌براین، دواین جانسون قرار است در فیلم جدید سریع و خشن به نویسندگی کریس مورگان دوباره نقش لوک هابز را بازی کند که گفته می‌شود تمرکز این فیلم اکشن روی شخصیت هابز خواهد بود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده