نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۲

پخش تریلر فصل ۳ سریال The Witcher با حضور هنری کویل در سامر گیم فست

طرفدارها باید در رویداد Summer Game Fest منتظر پخش تریلر نیمه اول فصل سوم سریال The Witcher شبکه نتفلیکس باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تریلر جدیدی از سریال The Witcher (ویچر) پیش از پخش فصل سوم در رویداد Summer Game Fest به نمایش در می‌آید. شبکه آنلاین نتفلیکس تصمیم دارد تا فصل ۳ را در دو بخش تقدیم طرفدارها کند که با فاصله تقریبا یک ماه از یکدیگر پخش می‌شوند. خوشبختانه طرفدارها در هفته جاری می‌توانند به تماشای تریلر فصل سوم سریال ویچر بپردازند تا ببینند که این فصل چه چیزی در چنته خواهد داشت.

نخستین تریلر فصل سوم سریال The Witcher در جریان رویداد Summer Game Fest به نمایش گذاشته می‌شود که برای برگزاری در تاریخ ۱۸ خرداد (۸ ژوئن) در نظر گرفته شده است. در گذشته شبکه Netflix یک تیزر از فصل ۳ سریال ویچر پخش کرده بود و تریلر آتی بخش‌های بیشتری از اپیزودهای بعدی را به نمایش در می‌آورد. نیمه اول فصل سوم سریال ویچر در تاریخ ۸ تیر (۲۹ ژوئن) و نیمه دوم در تاریخ ۵ مرداد (۲۷ ژوئن) پخش می‌شوند.

دانلود ویدیو از آپارات

هنری کویل نقش گرالت از ریویا، فریا آلن نقش سیری، آنیا چالاترا نقش یِنیفر، می‌آنا بورینگ نقش تیسِیا، جوئی بیتی نقش جسکیر، تام کنتون نقش فیلاوندرل، ایمون فرن نقش کاهیر، میمی نودوینی نقش فرینجیلا، آنا شافر نقش تریس مریگولد، رویس پیرسون نقش ایسترد، ویلسون رجو-پوجالته نقش دارا، ماهش جادو نقش ویلگه‌فورتز، میسیا سیمسون نقش فرانچسکا و کیم بودنیا نقش وزمیر را در فصل سوم سریال فانتزی درام The Witcher بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان فصل ۳ سریال The Witcher می‌خوانیم: «درحالی‌که پادشاهان، جادوگران و هیولاها برای دستگیری سیری با یکدیگر رقابت می‌کنند، گرالت تصمیم به حفاظت از خانواده دربرابر کسانی می‌گیرد که تهدیدی برای نابودی آن به‌شمار می‌آیند. ینیفر که مسئولیت خطیر آموزش سحر و جادو به سیری را برعهده دارد، آن‌ها را به قلعه امن آرتوزا هدایت می‌کند؛ جایی که آن‌ها امیدوارند تا اطلاعات بیشتری از قدرت‌های کشف‌نشده‌ی این دختر به‌دست بیاورند. درعوض آن‌ها خود را در میان فساد سیاسی، جادوی سیاه و خیانت می‌یابند و باید دربرابر آن‌ها مقاومت کنند».

لیام همسورث، بازیگر مجموعه فیلم‌های The Hunger Games (بازی‌های گرسنگی) پس از فصل سوم سریال The Witcher جای هنری کویل را می‌گیرد و ردای گرالت از ریویا را در فصل ۴ برتن می‌کند. لورن اشمیت هیسریچ به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر سریال The Witcher فعالیت دارد. تومک باگینسکی و جارک ساگو از شرکت پلاتج ایمیج، جیسون براون و شان دنیل از شرکت Sean Daniel نیز از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده