نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۶

تاریخ پخش انیمیشن Resident Evil: Death Island مشخص شد

سازندگان انیمیشن موردانتظار Resident Evil: Death Island، تاریخ پخش آن را اعلام کردند.

همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، کپکام در زمستان سال گذشته به‌صورت رسمی انیمیشن Resident Evil: Death Island را معرفی کرد. بخش خانگی سونی پیکچرز در گذشته اعلام کرده بود که انیمیشن موردنظر در فصل تابستان در دسترس قرار خواهد گرفت. با‌این حال تاریخ عرضه مشخصی وجود نداشت.

در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی تاریخ اکران انیمیشن با انتشار یک تریلر جدید موردنظر اعلام شده است. Resident Evil: Death Island برای اکران خانگی در تاریخ ۲۵ ژوئیه سال جاری میلادی (۳ مرداد) به‌صورت فیزیکی و دیجیتال برنامه‌ریزی شده است. نسخه فیزیکی جدیدترین قسمت انمیشن‌های رزیدنت ایول در سه نوع 4K، بلوری و DVD در دسترس خواهد بود. همچنین سازندگان قبلا اعلام کرده بودند که این انیمیشن در تاریخ ۷ ژوئیه سال جاری میلادی (۱۶ تیر) در کشور ژاپن اکران می‌شود. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ازطریق لینک زیر تریلر موردنظر را تماشا کنید.

از یوتیوب تماشا کنید

در خلاصه داستان Resident Evil: Death Island می‌خوانیم:

«مامور لئون اس. کندی از D.S.O در ماموریتی است تا دکتر آنتونیو تیلور را از دست آدم‌ربایان نجات دهد؛ زمانی‌که یک زن مرموز تعقیب او را خنثی می‌کند. در همین حال، مامور کریس ردفیلد از B.S.A.A در حال بررسی یک شیوع زامبی در سانفرانسیسکو است؛ مکانی که علت عفونت قابل شناسایی نیست. تنها وجه مشترک قربانیان این است که همه آن‌ها اخیرا از جزیره آلکاتراز دیدن کرده‌اند. به‌دنبال این سرنخ، کریس و تیمش به جزیره می‌روند؛ جایی که یک وحشت جدید در انتظار آن‌ها است».

درکنار کاراکترهایی مثل کریس و لیان، شخصیت‌هایی مثل کلیر ردفیلد، ربکا چمبرز و جیل ولنتاین نیز در این انیمیشن حضور خواهند داشت.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده