نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۷

اعلام حضور ادریس البا در تریلر جدید فیلم Extraction 2 نتفلیکس

نتفلیکس تریلر کوتاه و جدیدی از فیلم Extraction 2 با بازی کریس همسورث منتشر کرده است که در آن شاهد تایید حضور ادریس البا در این فیلم اکشن هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Extraction 2 منتشر شده است. نتفلیکس امروز تریلر جدید و کوتاهی دنباله فیلم Extraction منتشر کرده که این تریلر حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم اکشن است، اما مهمترین بخش تریلر بدون شک تایید حضور ادریس البا در فیلم Extraction 2 است که پیش از این با کریس همسورث در سه‌گانه فیلم Thor هم‌بازی بوده است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Extraction 2 را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مقاله مرتبط

کریس همسورث در نقش تایلر ریک، گلشیفته فراهانی در نقش نیک خان، ادریس البا، آدام بسا، دنیل برنهارت، تیناتین دالاکیشویلی، سیند فلپس و جاستین هاول از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Extraction 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. گفته می‌شود در دنباله فیلم Extraction قرار است شاهد یک سکانس اکشن ۱۴ دقیقه‌ای بدون کات باشیم. همچنین مانند قسمت اول، جو روسو وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت دوم این فیلم اکشن را بر عهده داشته است.

علاوه‌براین، جو روسو به‌همراه برادرش، آنتونی روسو به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله فیلم Extraction حضور دارند و شرکت AGBO که به این دو برادر تعلق دارد، وظیفه ساخت فیلم Extraction 2 را بر عهده داشته‌اند. نتفلیکس پیش از این اعلام کرده بود که بیش از ۹۹ میلیون کاربر این شبکه فیلم Extraction را در ۴ هفته اول انتشار تماشا کرده بودند. مانند قسمت اول، سم هارگریو وظیفه کارگردانی فیلم Extraction 2 را بر عهده داشته است.

فیلم Extraction 2 در در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) از نتفلیکس پخش خواهد شد. پس از وقایع فیلم اول که تایلر ریک به سختی جان سالم به در برد، او حالا به‌عنوان مزدور بلک اوپس بازگشته است تا ماموریت مرگبار دیگری را در فیلم Extraction 2 بر عهده بگیرد. او باید یک خانواده زخم خورده و آسیب دیده را از زندان یک گروه گانگستری گرجستانی و بسیار بی‌رحم نجات دهد و در این بین باید با آن‌ها را در ابتدا از زندان و سپس از این کشور خارج کند. 


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده