نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۷

انتشار قسمت جدید سریال Yellowjackets پیش از فصل سوم

سازنده سریال جلیقه زردها وعده داد که قسمت اضافه و جدیدی از سریال Yellowjackets پیش از فصل سوم آن پخش خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران سریال Yellowjackets می‌توانند منتظر پخش قسمت جدیدی از این سریال در آینده نزدیک باشند. اشلی لایل، دستیار سازنده سریال جلیقه‌ زردها اخیرا در پاسخ به یک کاربر در توییتر تایید کرد که بین فاصله زمانی فصل دوم تا فصل سوم یک قسمت اضافه و جدید از سریال یلوجکتز پخش خواهد شد تا انتظار کشیدن طرفداران را برای فصل بعدی سریال راحت‌تر کند؛ اگرچه او زمانی برای پخش این قسمت نداده است.

این موضوع پس از آن رخ می‌دهد که هفته گذشته پخش فصل دوم سریال Yellowjackets پس از پخش قسمت نهم از شبکه شوتایم به پایان رسید و همچنین مراحل فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال جلیقه زردها تا مدت زمان نامشخصی به علت اعتصاب سراسری نویسندگان متوقف شده است. پیش از این شبکه شوتایم از تمدید زودهنگام سریال Yellowjackets برای فصل سوم خبر داده بود، اما ظاهرا برخلاف انتظار طرفداران باید برای آن کمی بیشتر صبر کنند.

ناتالی و خاوی به‌دنبال برادر خاوی در جنگل در فصل دوم سریال Yellowjackets

ملانی لینسکی، سوفی نیلیس، تاونی سایپرس، جاسمین ساووی براون، جولیت لوئیس، سوفی تاچر، کریستینا ریچی، سمی هنرتی، استیون کروگر، وارن کول، جک دپیو، کارلوس سانز، کورتنی ایتون، لیو هیوسن، لورن آمبروز، سیمون کسل، الیجا وود و نوحا جس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Yellowjackets حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین اشلی لایل و بارت نیکرسون وظیفه ساخت سریال Yellowjackets را بر عهده دارند.

داستان سریال Yellowjackets در سال ۱۹۹۶ آغاز می‌شود که در آن یک تیم از بازیکنان فوتبال دبیرستان نیوجرسی برای یک حضور تورنمنت ملی به سیاتل سفر می‌کنند، اما در طول پرواز بر فراز کانادا هواپیما در یک منطقه خالی از سکنه سقوط می‌کنند و اعضای تیم حدود ۱۹ ماه برای بقا و زنده ماندن تلاش می‌کنند. این سریال داستان به جنون کشیدن و آدم‌خوار شدن آن‌ها را به تصویر می‌کشد و همچنین زندگی آن‌ها در سال ۲۰۲۱ را نیز دنبال می‌کند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده