نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۷

انتشار اولین تریلر فصل چهارم و پایانی سریال Jack Ryan آمازون

آمازون اولین تریلر فصل چهارم و پایانی سریال Jack Ryan با بازی جان کرازینسکی را منتشر کرده است که در آن شاهد خطرناک‌ترین مأموریت جک رایان هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل چهارم و پایانی سریال Tom Clancy’s Jack Ryan منتشر شده است. آمازون به‌تازگی اولین تریلر فصل چهارم سریال Jack Ryan را منتشر کرده است که در آن جک رایان درحالی‌ با بزرگ‌ترین تهدید و ماموریتش مواجه می‌شود که تنها می‌تواند به افراد کمی اعتماد کند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل پایانی سریال Jack Ryan را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جان کرازینسکی در نقش جک رایان، ابی کورنیش، وندل پیرس، مایکل کلی، بتی گابریل، مایکل پنیا و لوئی اوزاوا چانگ چیان، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Jack Ryan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین وان ویلموت وظیفه ساخت فصل پایانی سریال جک رایان را بر عهده داشته است که پیش از این وظیفه ساخت فصل سوم این سریال را بر عهده داشته بود. در ادامه می‌توانید شاهد پوستر جدید فصل چهارم سریال Jack Ryan نیز باشید:

پوستر جدید فصل چهارم و پایانی سریال Jack Ryan

جک رایان در فصل چهارم و پایانی سریال Tom Clancy’s Jack Ryan با خطرناک‌ترین مأموریت خود مواجه می‌شود که در آن او اکنون معاون جدید اجرایی سازمان CIA است که وظیفه دارد تا یک فساد داخلی را کشف کند و در انجام این کار متوجه یک سری عملیات مشکوک می‌شوند که می‌تواند باعث آسیب پذیری کشورش شود. درحالی‌که جک و تیم تحقیقش متوجه فساد بسیار عمیق می‌شود او به واقعیت بسیار بدتری هم پی می‌برد که در آن یک کارتل مواد مخدر در حال همکاری با یک سازمان تروریستی است که یک توطئه بسیار خطرناک را در نزدیکی کشورش کشف می‌کند که باعث می‌شود او اعتقادی که به سیستمی که همیشه به آن داشته و برای محافظت از آن جنگیده، مورد آزمایش قرار بگیرد.

فصل چهارم سریال Jack Ryan در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) از آمازون پخش خواهد شد. فصل پایانی سریال جک رایان همچنین قرار است کوتاه‌ترین فصل آن نیز باشد و فصل چهارم این سریال تنها دارای ۶ قسمت است. پخش فصل چهارم و پایانی سریال Jack Ryan به شکل هفته‌ای ۲ قسمت خواهد بود و قسمت پایانی آن در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر) پخش می‌شود.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده