نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۵

بازگشت دواین جانسون در فیلم جدید سریع و خشن

دواین جانسون قرار است در فیلم جدید سریع و خشن دوباره نقش لوک هابز را بازی کند، اما این فیلم قرار نیست فیلم سریع و خشن ۱۱ یا دنباله Hobbs & Shaw باشد.

مدتی پیش بود که مشخص شد دواین جانسون، بازیگر نقش لوک هابز در صحنه پس از پایان فیلم Fast X حضور کوتاهی دارد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این بازیگر قرار است بازگشت غافلگیر کننده دیگری به این مجموعه اکشن داشته باشند. هالیوودریپورتر گزارش داد که دواین جانسون قرار است در قسمت جدید و بدون عنوان فیلم Fast and Furious دوباره نقش لوک هابز را بازی کند. کریس مورگان، نویسنده شناخته شده مجموعه سریع و خشن وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. 

فیلم جدید سریع و خشن قرار نیست دنباله فیلم Hobbs and Shaw باشد و همچنین فیلم Fast 11 یا فیلم Fast 12 هم نیست. منابع نزدیک می‌گویند که اتفاقات این فیلم اکشن قرار است بین اتفاقات فیلم Fast X و فیلم Fast 11 جریان داشته باشند و درواقع بیشتر مثل یک فیلم Fast X.5 است که انتظار می‌رود دیگر بازیگران سریع و خشن نیز در آن حضور داشته باشند. اما طرفداران فعلا نباید منتظر دیدار دوباره راک با وین دیزل باشند.

دواین جانسون و وین دیزل در فیلم Fast & Furious 6

منابع نزدیک می‌گویند که انتظار نمی‌رود دیزل در این قسمت حضور داشته باشند، اما این چیزی قطعی یا منتفی نیست. درواقع این دو بازیگر در پشت پرده به توافقی رسیده‌اند تا جانسون به مجموعه سریع و خشن بازگردد؛ اگرچه فعلا به معنای همراه شدن او با خانواده تورتو نیست. پیش از این جانسون و دیزل با یکدیگر دچار اختلاف و درگیری شده بودند و باعث شد که راک در فیلم F9 حضور نداشته باشد و برای مدتی شاهد عدم بازگشت او به این مجموعه باشیم.

همچنین مورگان پس از اینکه نقشی در فیلم F9 و فیلم Fast X نداشت، حالا دوباره به مجموعه فیلم Fast and Furious بازگشته است. او پیش از این نوشتن فیلمنامه ۶ قسمت از مجموعه فیلم سریع و خشن از جمله  فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw را بر عهده داشته است. جانسون پیش از این در فیلم Fast Five،  فیلم Fast & Furious 6، فیلم Furious 7، فیلم The Fate of the Furious و فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw نقش لوک هابز را بازی کرده بود. 

فیلم Fast X که مدتی می‌شود روی پرده‌های سینما رفته، تاکنون بیش از ۵۲۲.۳ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۱۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۴۰۶.۳ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. همچنین هنوز تاریخ اکران فیلم سریع و خشن 11 اعلام نشده است، اما لویی لتریر برای کارگردانی این فیلم اکشن باز خواهد گشت. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده