نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۸

اعلام تاریخ پخش فصل ششم سریال Black Mirror با انتشار تریلر جدید

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تریلر جدید از تاریخ پخش فصل ششم سریال Black Mirror پرده برداشت که در آن شاهد حضور آرون پال تا سلما هایک هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل ششم سریال Black Mirror مشخص شده است. نتفلیکس تریلر جدیدی از فصل جدید این سریال منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر متعددی از اتفاقات آن هستیم. در طول تریلر وعده داده می‌شود که فصل ششم سریال آینه سیاه قرار است غیر منتظره‌ترین و غیر قابل پیش‌بینی‌ترین فصل این سریال باشد. در قسمت Joan Is Awful شاهد چیزی شبیه به کابوس در مورد زندگی یک فرد هستیم که شبیه به سرویسی مشابه نتفلیکس شده است.

قسمت دیگر Loch Henry نام دارد که در مورد یک گروه مستندساز است که ماجرای یک آدم‌ربایی را روایت می‌کند. قسمت Beyond the Sea با حضور فضانوردان و لحنی وهم‌آور است که اتفاقات آن به طرز وحشتناکی پیش می‌رود. قسمت Mazey Day در مورد یک عکاس سلبریتی است و قسمت Demon 79 داستان یک زن جوان با غریزه قاتل را دنبال می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فصل ششم سریال Black Mirror را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید.

کلارا روگارد در فصل ششم سریال Black Mirror

نتفلیکس همچنین اعلام کرد که فصل ششم سریال Black Mirror در تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. آرون پال، زازی بیتز، کیت مارا، جاش هارتنت، سلما هایک، راب دلینی، پاپا اسیدو، دنی رامیرز، آودن تورنتون، کلارا روگارد، انی مورفی، ساموئل بلنکین، مایهالا هرولد و اَنجانا واسان، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل ششم سریال آینه سیاه حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مانند ۵ فصل گذشته، چارلی بروکر برای ساخت فصل جدید این سریال محبوب و تحسین شده بازگشته است. تاکنون ۵ فصل و ۲۲ قسمت از سریال Black Mirror تولید و در بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ از شبکه چنل 4 و سپس نتفلیکس پخش شده است. هر قسمت از سریال آینه سیاه درواقع داستان مستقل و متفاوتی را روایت می‌کند. همچنین در سال ۲۰۱۸ فیلم Black Mirror: Bandersnatch از نتفلیکس پخش شد که کاربران می‌توانستند مسیر داستان را براساس تصمیمات خود انتخاب کنند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده