نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۱

هرج و مرج موجودات جهش یافته در تریلر جدید انیمیشن لاک پشت های نینجا

پارامونت تریلر جدیدی از انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem منتشر شده است. پارامونت پیکچرز به‌تازگی تریلر رسمی انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles جدید را منتشر کرده است که در آن شاهد ماجراجویی لاک پشت‌های نینجا و مواجه شدن آن‌ها با موجودات جهش یافته دیگر هستیم که در طول آن بیشتر حال و هوای انیمیشن و همچنین استایل گرافیکی انیمیشن نمایش داده می‌شود و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق خلاصه داستان انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem، برادران لاک پشت پس از سال‌های پنهان شدن از دنیای انسان‌ها، تصمیم گرفتند تا قلب مردم نیویورک را با انجام کارهای ابرقهرمانانه به‌دست آورند و به‌عنوان نوجوانان عادی پذیرفته شوند. آوریل اونیل دوست جدید آن‌ها است که قرار است به آن‌ها برای مبارزه با یک سندیکای جنایتکار و بدنام کمک کند، اما آن‌ها خیلی زود با ارتشی از دشمنان جهش یافته مواجه می‌شوند. 

نیکلاس کانتو، مایکا ابی، شامون براون جونیور، بردی نون، جکی چان، ایو ادبیری، سث روگن، جان سینا، هانیبال بورس، رز بیرن، آیس کیوب، پست مالونه، پل راد، مایا رودولف، ناتاسیا دیمیتریو و جانکارلو اسپوزیتو از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته بر عهده جف رو براساس فیلمنامه‌ای از برندن اوبراین است.

انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem در تاریخ ۲ آگست (۱۱ مرداد) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده