نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۹

برنامه سونی برای ساخت فیلم های بیشتر از مرد عنکبوتی | از اسپایدرمن 4 تا مایلز مورالس

سونی اطلاعات جدیدی از آینده فیلم‌های لایو اکشن مرد عنکبوتی مثل اسپایدرمن 4 تا احتمال ساخت فیلم‌های بیشتر از شخصیت‌های عنکبوتی دیگر به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی همچنان برنامه‌های زیادی برای شخصیت مرد عنکبوتی و شخصیت‌های دنیای آن دارد. در طول نمایش انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse برای گروهی از منتقدین که با واکنش بسیار مثبت آن‌ها مواجه شده است، ایمی پاسکال و اوی آراد از مدیران سونی پیکچرز در مورد پروژه‌های در دست ساخت اسپایدرمن به‌خصوص فیلم‌های لایو اکشن آن صحبت کردند.

زمانی‌که در مورد فیلم لایو اکشن احتمالی براساس مایلز مورالس یا فیلمی اسپین‌آف با محوریت اسپایدر وومن سؤال پرسید شد، پاسکال وعده داد که این فیلم‌ها در آینده ساخته خواهند شد. او در ادامه اضافه کرد که فیلم Spider-Woman ظاهرا قرار است زودتر اتفاق بیافتد، اما او از دادن اطلاعات بیشتری امتناع کرد و تنها گفت که این فیلم‌ها هم در راه هستند. زمانی‌که از پاسکال در مورد فیلم Spider-Man 4 با بازی تام هالند سؤال پرسیده شد، او تایید کرد که فیلم مرد عنکبوتی 4 در دست ساخت است، اما به علت اعتصاب نویسندگان ساخت آن متوقف شده است.

مایلز مورالس در کنار همه مردان عنکبوتی از دنیاهای موازی

پاسکال گفت: «ما در حال ساخت فیلم دیگری از مرد عنکبوتی هستیم؟ قطعا. ما مراحل تولید آن را سپری می‌کنیم، اما در طول اعتصاب نویسندگان هیچکسی روی آن کار نمی‌کند. ما از آن‌ها حمایت می‌کنیم و زمانی‌که خودشان آماده شدن، همه ما روی آن کار خواهیم کرد.»

فیلم Kraven the Hunter قرار است فیلم بعدی دنیای مرد عنکبوتی سونی پیکچرز باشد که این فیلم با درجه سنی بزرگسال تولید شده است و همچنان طی امسال اکران خواهد شد. فیلم کریون شکارچی قرار است در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) اکران شود. همچنین انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) اکران خواهد شد و انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse نیز برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده