نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۵

همکاری جکی چان و جان سینا در مأموریتی چالش‌برانگیز در تریلر فیلم Hidden Strike

شرکت XYZ Films تریلر جدیدی از فیلم Hidden Strike با نقش‌آفرینی جکی چان و جان سینا را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تریلر جدیدی از فیلم اکشن کمدی Hidden Strike (ضربه پنهان) شرکت XYZ Films پخش شده است. در این فیلم جکی چان، رزمی‌کار افسانه‌ای اهل هنگ کنگ و جان سینا، کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی برای انجام مأموریتی چالش‌برانگیز یک تیم تشکیل می‌دهند. تریلر تازه شیمی بین این دو را نشان می‌دهد که به‌عنوان دو سرباز سابق نیروهای ویژه برای انجام یک مأموریت خاص عازم بغداد می‌شوند.

هنوز سخنی از زمان اکران فیلم Hidden Strike به میان نیامده است. پیلو اسبک، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) و آمادئوس سرافینی در این فیلم با جکی چان و جان سینا همبازی خواهند بود. این فیلم همکاری دیگری را برای جکی چان و جان سینا رقم می‌زند که به‌عنوان صداپیشه انیمیشن  Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem (لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته) فعالیت داشتند.

جکی چان با نقش‌آفرینی در فیلم‌های زوج هنری کمدی (Buddy Comedy) غریبه نیست و سابقه ایفای نقش سربازرس لی در فیلم Rush Hour (ساعت شلوغی) را دارد. چهارمین قسمت از فیلم‌های ساعت شلوغی با بازی کریس تاکر نیز در دست تولید قرار دارد. در آینده جان سینا در فیلم مورد انتظار Barbie (باربی) و فیلم مهیج جاسوسی Argylle (آرگایل) دیده خواهد شد. این هنرپیشه آمریکایی در فیلم اکشن Fast X (فست اکس) نیز بازی کرده است.

اسکات وا، کارگردان فیلم Need for Speed (جنون سرعت) و فیلم The Expendables 4 (بی‌مصرف‌ها ۴)، سکان هدایت فیلم Hidden Strike را در دست داشت. در خلاصه داستان این فیلم اکشن کمدی می‌خوانیم: «دو سرباز سابق نیروهای ویژه باید غیرنظامیان را از بزرگراه مرگ تا منطقه سبز بی‌خطر بغداد همراهی کنند».

دانلود ویدیو از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده