نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۷

مشخص شدن بازیگران اصلی فیلم How to Train Your Dragon

به‌تازگی بازیگران نقش هیکاپ و آسترید در فیلم How to Train Your Dragon توسط یونیورسال مشخص و معرفی شده‌اند.

بهمن گذشته خبری مبنی‌بر ساخت فیلمی لایو اکشن براساس انیمیشن How to Train Your Dragon منتشر شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران نقش‌های اصلی فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم مشخص و معرفی شده‌اند. میسون تیمز با سابقه بازی در فیلم The Black Phone و نیکو پارکر با سابقه بازی در سریال The Last of Us دو بازیگری هستند که به جمع بازیگران فیلم How To Train Your Dragon اضافه شده‌اند.

میسون تیمز با یک تلفن سیاه در فیلم The Black Phone با ارواح هم مدرسه‌ای‌هایش صحبت می‌کند

تیمز قرار است نقش هیکاپ و پارکر نقش آسترید را در فیلم How To Train Your Dragon بازی کنند. همچنین دین دبلوا، کارگردان سه‌گانه انیمیشن How To Train Your Dragon برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم بازگشته است. انیمیشن How to Train Your Dragon بیش از ۴۹۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۰، انیمیشن How to Train Your Dragon 2 بیش از ۶۲۱ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴ و انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World بیش از ۵۲۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ در گیشه جهانی فروش کرده بودند.

نیکو پارکر در نقش سارا میلر در سریال The Last of Us

فیلم How To Train Your Dragon اقتباسی از رمانی به همین نام اثر کرسیدا کوول خواهد بود که داستان یک وایکینگ جوان به‌نام هیکاپ را دنبال می‌کند که سرزمین برک مدام مورد حمله اژدهایان قرار می‌گیرد و مردم این سرزمین شجاعانه به جنگ با اژدهایان می‌پردازند، اما هیکاپ توانایی جنگیدن با آن‌ها را ندارد و حتی اگر هم داشته باشد، اجازه ندارد اینکار را بکند.

در این بین، اژدهایی وجود دارد به‌نام خشم شب‌ که از همه اژدهایان دیگر خطرناک‌تر و وحشتناک‌تر است که هیچ وایکینگی تاکنون موفق به کشتن او نشده‌ است. هیکاپ که پدرش رئیس وایکینگ‌ها است، یک شب که اژدهایان حمله کرده‌ بودند، مخفیانه به کمین اژدهایی می‌نشیند و به‌طور اتفاقی یک خشم شب را به‌دام می‌اندازد و این اژدها به جایی دوردست می‌افتد. این تنها شروع یک داستان و ماجراجویی و شکل گرفتن دوستی بین هیکاپ و خشم شب است که آینده قبیله هیکاپ را برای همیشه تغییر خواهد داد.

فیلم How To Train Your Dragon برای اکران در تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۲۵ (۲۴ اسفند ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده