نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۶

گردهم‌آیی متحدان هریسون فورد در پوستر کاراکترهای فیلم ایندیانا جونز ۵

شرکت والت دیزنی پیکچرز پوسترهای جدیدی از کاراکترهای فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny را منتشر کرد.

شمارش معکوس طرفدارها برای اکران فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny (ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت) آغاز شده است و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت والت دیزنی پیکچرز پوستر کاراکترهای فیلم را منتشر کرده است. این پوسترها هریسون فورد، فیبی والر-بریج، مس میکلسن، آنتونیو باندراس، رنه ویلسون، ایتان ایزیدور و توبی جونز را نشان می‌دهند که برای یک ماجراجویی هیجان‌انگیز گردهم می‌آیند.

پوستر کاراکتر ایندیانا جونز ۵

در خلاصه داستان فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny می‌خوانیم: «در پس پرده رقابت فضایی روسیه و آمریکا در دهه ۶۰ ایندیانا جونز به‌خاطر استفاده ناسا از کمک یک دانشمند نازی سابق برای پیروزی بر رقیب خود برمی‌آشوبد. او پیش از اتمام زمان تلاش می‌کند تا با پس‌گرفتن عطیقه «گردونه سرنوشت» مسیر تاریخ را تغییر دهد. ایندیانا جونز در این ماجراجویی با دخترخوانده خود همراه می‌شود که دوباره او را با نازی‌ها رودررو می‌کند».

هریسون فورد دوباره نقش ایندیانا جونز را در فیلم Indiana Jones and The Dial of Destiny بازی می‌کند. فیبی والر-بریج در نقش هلنا شاو، آنتونیو باندراس در نقش رنالدو، مس میکلسن در نقش یورگن وولر، توماس کرچمان در نقش سرهنگ وبر، بوید هالبروک در نقش کلابر، شانت رنه ویلسون در نقش میسون، توبی جونز در نقش باسیل شاو و جان ریس-دیویس در نقش صلاح از دیگر بازیگرانی به‌حساب می‌آیند که در فیلم ایندیانا جونز ۵ بازی می‌کنند.

جیمز منگولد، کارگردان نامزد دریافت جایزه اسکار برای فیلم Logan (لوگان) سکان هدایت فیلم ایندیانا جونز ۵ را در دست داشت و با همکاری جز باترورث و جان-هنری باترورث، نویسندگان فیلم Ford v Ferrari (فورد دربرابر فراری) فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد. استیون اسپیلبرگ سال‌ها برای کارگردانی فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny در نظر گرفته شده بود، اما سال گذشته تصمیم به کناره‌گیری از کارگردانی پروژه گرفت.

کاتلین کندی، فرانک مارشال و سایمون امانوئل درکنار استیون اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny فعالیت می‌کنند. شرکت والت دیزنی پیکچرز و شرکت لوکاس‌فیلم وظیفه تولید و شرکت Walt Disney وظیفه توزیع فیلم ایندیانا جونز ۵ را برعهده دارند. طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تماشای آخرین ماجراجویی هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز منتظر بمانند و این فیلم در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) اکران می‌شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده