نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۴

پایان مراحل فیلم‌برداری سریال فرعی The Walking Dead با تمرکز روی ریک و میشون

مراحل فیلم‌برداری سریال اسپین-آف The Walking Dead با تمرکز روی ریک و میشون به پایان رسید.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مراحل فیلم‌برداری سریال اسپین-آف The Walking Dead با تمرکز روی کاراکترهای ریک و میشون به پایان رسیده است. تیم سازنده این نمایش درام ترسناک ۶ قسمتی اخیرا با انتشار بیانیه جدیدی در توئیتر درکنار تشکر از عوامل تولید برای زحماتشان از پایان مراحل فیلم‌برداری سریال خبر دادند. فیلم‌برداری این سریال با نقش‌آفرینی اندرو لینکلن و دانای گوریرا در ایالت نیوجرسی انجام شد.

در خلاصه داستان سریال اسپین‌آف مردگان متحرک با محوریت ریک و میشون می‌خوانیم: «این سریال داستانی عاشقانه حماسی از دو کاراکتر را ارائه می‌دهد که به‌وسیله دنیایی تغییریافته تحول پیدا کردند. بُعد مسافت و قدرتی شکست‌ناپذیر آن‌ها را از یکدیگر دور نگه داشت. ریک و میشون وارد دنیایی می‌شوند که بر پایه جنگ علیه مردگان و درنهایت جنگ علیه زنده‌ها بنا نهاده شده است. آیا آن‌ها در مکان و موقعیتی متفاوت می‌توانند یکدیگر را پیدا کنند؟».

سریال اسپین-آف The Walking Dead با تمرکز روی ریک و میشون براساس کمیک‌هایی با همین نام از رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است. رابرت کرکمن، اسکات ام. گیمپل، گرگ نیکترو، دیوید آلپرت، جوزف اینکاپررا، گیل آن هرد، دنیس هاث و آنجلا کانگ به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و اسکات ام. گیمپل به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده و نویسنده این سریال فعالیت داشتند و دانای گوریرا یکی از نویسندگان و خالقان این پروژه است.

سریال The Walking Dead: Dead City در تاریخ ۲۸ خرداد (۱۸ ژوئن) پخش خواهد شد. چند هفته پیش مراحل فیلم‌برداری سریال The Walking Dead: Daryl Dixon (مردگان متحرک: دریل دیکسون) به پایان رسید و درحال‌حاضر صحبت از تولید فصل دوم این اسپین-آف است. با اینکه سریال متمرکز روی کاراکترهای ریک و میشون برای پخش در سال جاری در نظر گرفته شده بود، اما اکنون می‌دانیم طی سال ۲۰۲۴ تقدیم طرفدارها می‌شود.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده