نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۹

اسپین-آف‌های بیشتری از سریال Game of Thrones برای شبکه HBO در دست توسعه است

فرانچسکا اورسی در گفت‌وگو با رسانه ددلاین تأیید کرد که سریال‌های فرعی بیشتری از گیم آو ترونز برای شبکه HBO در دست توسعه قرار دارند.

فرانچسکا اورسی، مدیر اجرایی شبکه اچ‌بی‌اُ در گفت‌وگو با رسانه Deadline درباره گسترش مجموعه Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) صحبت کرد و تأیید کرد که درحال‌حاضر اسپین-آف‌های دیگری از گیم آو ترونز در دست توسعه قرار دارند. بااین‌حال فرانچسکا اورسی اذعان داشت که هیچ یک از آن‌ها «مدعی جدی دریافت چراغ سبز تولید» نیستند. زیرا این پروژه‌های احتمالی هنوز «تازه و نوپا» هستند و «حتی فیلم‌نامه زیادی برای آن‌ها» وجود ندارد.

یکی از پروژه‌های معرفی‌نشده احتمالی می‌تواند درباره فتح وستروس توسط اگان تارگرین اول باشد که ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال Game of Thrones رخ می‌دهد. این نمایش به ماجراهای اگان فاتح و خواهرانش می‌پردازد که به‌همراه اژدهایان خود ۶ پادشاهی از ۷ پادشاهی وستروس را فتح می‌کنند تا اگان به اولین پادشاه این سرزمین تبدیل شود.

شبکه اچ‌بی‌اُ پس از پایان سریال Game of Thrones با فصل ۸ در سال ۲۰۱۹ سفارش تولید یک سریال با اقتباس از رمان Fire and Blood (آتش و خون) نوشته جرج آر. آر. مارتین را صادر کرد. این سریال که با نام House of the Dragon (خاندان اژدها) شناخته می‌شود، درحال‌حاضر مراحل فیلم‌برداری فصل دوم را پشت سر می‌گذارد. مت اسمیت، اولیویا کوک، اما دآرسی، ریس ایفانز و ایو بست از بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

شبکه اچ‌بی‌اُ اخیرا درکنار فصل دوم سریال House of the Dragon سفارش تولید سریال A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight (شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه پرچین) را نیز صادر کرد که براساس مجموعه رمان‌های Tales of Dunk and Egg (ماجراهای دانک و اگ) نوشته جرج آر. آر. مارتین ساخته می‌شود. بااین‌حال پیش تولید این سریال اسپین-آف به‌طور موقت تحت تأثیر اعتصاب نویسندگان به حالت تعلیق در آمده است.

سال گذشته گزارش شد که کیت هرینگتون و جرج آر. آر. مارتین روی توسعه یک سریال با محوریت کاراکتر جان اسنو کار می‌کنند. حتی گفته شد کیت هرینگتون دوباره برای ایفای نقش این کاراکتر محبوب باز خواهد گشت. طرفدارها جان اسنو را آخرین‌بار در اپیزود نهایی فصل ۸ سریال Game of Thrones دیدند که مجازات او برای قتل آن کاراکتر، فرستاده شدن به Night’s Watch بود. البته این سریال هنوز رسما چراغ سبز تولید دریافت نکرده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده