نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۱

پیوستن بازیگر Alita: Battle Angel به فیلم کاپیتان آمریکا 4

رزا سلزار، بازیگر فیلم Alita: Battle Angel در پشت صحنه فیلم Captain America: New World Order به‌همراه سث رالینز دیده شده است.

با وجود اعتصاب نویسندگان، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Captain America: New World Order همچنان در آتلانتا در جریان است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به فیلم Captain America 4 اضافه شده‌اند. مدتی پیش بود که مشخص شد سث رالینز، کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی WWE در پشت صحنه فیلم کاپیتان آمریکا 4 دیده شده است و او قرار است یک نقش نامشخص و ظاهرا شرور را در این فیلم بازی کند.

حالا Murphy's Multiverse براساس تصاویر فاش شده از پشت صحنه فیلم Captain America: New World Order فاش کرد که رزا سلزار، بازیگر فیلم Alita: Battle Angel دیگر بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. برخلاف رالینز که اطلاعاتی از نقش او در دسترس نیست، گفته می‌شود سلزار نقش شرور و منفی راشل لیتون ملقب به Diamondback و از اعضای گروه Serpent Society را در فیلم Captain America 4 بر عهده دارد که از دشمنان شخصیت کاپیتان آمریکا در دنیای کمیک مارول است.

سث رالینز

آنتونی مکی در نقش سم ویلسون ملقب به کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز در نقش واکین تورس به‌عنوان فالکون جدید، هریسون فورد در نقش رئیس جمهور تاندربولت راس، تیم بلیک نلسون در نقش لیدر به‌عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم، لیو تایلر در نقش بتی راس، شیرا هاس در نقش سابرا، کارل لامبلی در نقش آیزایا بردلی و زوشا راکمور برای یک نقش کلیدی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain America: New World Order حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

رزا سلزار طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در نقش آلیتا در فیلم Alita: Battle Angel و برندا در فیلم Maze Runner: The Scorch Trials و فیلم Maze Runner: The Death Cure شناخته می‌شود و از دیگر نقش‌های او می‌توان به فیلم The Divergent Series: Insurgent، فیلم Night Owls، فیلم Bird Box، انیمیشن Marcel the Shell with Shoes On، فیلم Chariot، انیمیشن Undone، سریال Brand New Cherry Flavor و سریال Wedding Season اشاره کرد.

فیلم Captain America: New World Order قرار است در تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران شود. ژولیوس اونا، کارگردان فیلم The Cloverfield Paradox وظیفه کارگردانی فیلم Captain America: New World Order را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده مالکوم اسپلمن، شورانر و دالان موسون، نویسنده سریال Falcon and the Winter Soldier است.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده