نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۳

خلق رنگین کمان در اولین ویدیو انیمیشن Elemental پیکسار و دیزنی

پیکسار و والت دیزنی اولین ویدیو رسمی انیمیشن Elemental را منتشر کردند که در آن دو شخصیت اصلی انیمیشن در حال گشت و گذار با یکدیگر هستند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از انیمیشن Elemental منتشر شده است. این ویدیو Check This Out نام دارد که در آن امبر و وید در حال گشت و گذار در پارک شهر المنت هستند و در ادامه امبر با قرار گرفتن روی عناصر مختلف تغییر رنگ می‌دهد و در ادامه وید به رودخانه می‌رود و یک رنگین کمان در آسمان خلق می‌کند. در ادامه می‌توانید اولین ویدیو رسمی انیمیشن Elemental را ازطریق یوتیوب پیکسار تماشا کنید.

پوستر جدید انیمیشن Elemental به مناسبت پیش فروش بلیط‌های انیمیشن جدید پیکسار

پیتر سون، کارگردان انیمیشن The Good Dinosaur، وظیفه کارگردانی انیمیشن Elemental را بر عهده دارد و دنیس ریم نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این انیمیشن اورجینال حضور خواهد داشت. جان هوبرگ، کت لایکل و برندا شه وظیفه نوشتن انیمیشن المنتال را بر عهده داشته‌اند. انیمیشن Elemental داستان و ماجراجویی یک زوج غیر عادی به‌نام امبر و وید را دنبال می‌کند که در حال زندگی در شهری هستند که ساکنان آن از آتش، آب، خاک و هوا تشکیل شده است.

این زوج که از یک زن جوان آتشین و مردی به شکل آب و بسیار آرام است، در شرف کشف یک نکته اساسی هستند و آن هم این است که آن‌ها واقعا چقدر دارای نقاط مشترک هستند. انیمیشن Elemental با الهام از دوران کودکی پیتر سون در شهر نیویورک در دست ساخت است. مامودو آتی صداپیشگی شخصیت وید و لیا لوئیس صداپیشگی شخصیت امبر را در انیمیشن Elemental بر عهده دارند. رونی دل کارمن، شیلا اومی، وندی مک‌لندن کاوی، کاترین اوهارا، جو پرا و میسون ورتیمر دیگر صداپیشگان انیمیشن جدید پیکسار هستند. 

انیمیشن Elemental برای اکران در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) که مصادف با هفته روز پدر است، برنامه‌ریزی شده است. انیمیشن المنتال همچنین قرار است در بخش خارج از رقابت جشنواره فیلم کن امسال برای اولین‌بار نمایش داده شود. طبق پیش‌بینی‌های اولیه، انیمیشن Elemental در سه روز اول اکرانش بیش از ۴۰ میلیون دلار در گیشه آمریکا فروش خواهد کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده