نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۱

ماجراجویی اتوبات‌ها و ماکسیمال‌ها در ماچو پیچو در ویدیو فیلم Transformers: Rise of the Beasts

شرکت پارامونت پیکچرز ویدیو کاملا جدیدی از فیلم Transformers: Rise of the Beasts را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

پارامونت پیکچرز ویدیو جدیدی از فیلم Transformers: Rise of the Beasts (تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران) را پخش کرد. این ویدیو نگاهی به برخی از سکانس‌های پرهیجان اتوبات‌ها و ماکسیمال‌ها و پشت صحنه فیلم دارد که در شهر تاریخی ماچو پیچو فیلم‌برداری شده است. در این ویدیو بازیگرها و کارگردان فیلم درباره تجربه شگفت‌انگیز، اما چالش‌برانگیز فیلم‌برداری در چنین مکانی صحبت می‌کنند. این ویدیو در کانال یوتیوب پارامونت قابل تماشا است.

فیلم Transformers: Rise of the Beasts به‌عنوان هفتمین فیلم لایو اکشن تبدیل‌شوندگان با تأثیرپذیری فراوان از سریال Beast Wars (نبردهای جانوران) ساخته شده است. وقایع این فیلم اکشن در دهه ۱۹۹۰ اتفاق می‌افتد و حول محور پیوستن ماکسیمال‌ها، پریداکن‌ها و ترورکان‌ها به درگیری جنجال‌برانگیز بین اتوبات‌ها و دسپتیکان‌ها می‌چرخد. فیلم تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران برای اکران در تاریخ ۱۹ خرداد (۹ ژوئن) در نظر گرفته شده است.

استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed 2 (کرید ۲) سکان هدایت فیلم Transformers: Rise of the Beasts را در دست داشت و جوبی هارولد، نویسنده فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر) فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد. آنتونی راموس، دومینیک فیش‌بک، پیتر کالن، میشل یئو، پیت دیویدسون، ران پرلمن و پیتر دینکلیج ازجمله بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده