نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۳

توقف تولید فیلم Thunderbolts مارول به علت اعتصاب نویسندگان

اعتصاب نویسندگان حالا قربانی جدیدی گرفته و باعث تعطیلی تولید فیلم Thunderbolts و سریال Wonder Man از دنیای سینمایی مارول شده است.

اعتصاب سراسری نویسندگان در هالیوود همچنان ادامه دارد و باعث تعطیلی پروژه‌های متعددی شده و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این اعتصاب قربانی جدیدی گرفته است. هالیوودریپورتر گزارش داد که مارول استودیو مجبور شد که مراحل پیش تولید فیلم Thunderbolts را به علت اعتصاب سراسری نویسندگان متوقف کند. این در حالی است که مدتی پیش چنین اتفاقی برای فیلم Blade نیز رخ داده بود. ددلاین نیز می‌گوید مارول مجبور شده اخیرا پروژه تولید سریال Wonder Man را متوقف کند.

لی سونگ-جین، سازنده سریال Beef نتفلیکس که اخیرا با تحسین منتقدان مواجه شده، وظیفه بازنویسی فیلمنامه فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد. نسخه اولیه فیلمنامه توسط اریک پیرسون با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Black Widow، فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Godzilla vs. Kong نوشته شده است. جیک شرایر با سابقه کارگردانی فیلم Robot & Frank، فیلم Paper Towns و یک قسمت از سریال Skeleton Crew وظیفه کارگردانی فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد.

فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، سباستین استن در نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر، وایت راسل در نقش جان واکر ملقب به US Agent، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکوف ملقب به رد گاردین، هانا جان کامن در نقش گوست، اولگا کوریلنکو در نقش تسک‌مستر، جولیا لوئی درایفوس در نقش والنتینا، هریسون فورد در نقش رئیس جمهور تاندربولت راس، استیون ین و ایو ادبیری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thunderbolts حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Thunderbolts برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. فیلم تاندربولتز قرار است پایانی بر فاز پنجم دنیای سینمایی مارول باشد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده