نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۲

مشخص شدن بازیگر نقش کیتانا در فیلم Mortal Kombat 2

برادران وارنر و نیو لاین سینما به‌تازگی بازیگر نقش کیتانا در فیلم Mortal Kombat 2 را در ادامه گسترش فهرست بازیگران این فیلم انتخاب و استخدام کرده‌اند.

نیو لاین سینما در حال ساخت دنباله فیلم Mortal Kombat است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش کیتانا در این فیلم احتمالا مشخص شده است. آدلین رودولف، بازیگر سریال Chilling Adventures of Sabrina پس از توافق با برادران وارنر به جمع بازیگران فیلم Mortal Kombat 2 اضافه شده است. رودولف قرار است نقش کیتانا را در این فیلم اکشن بازی کند و پیش از این شاهد پیوستن تاتی گابریل، بازیگر سریال You و سریال Chilling Adventures of Sabrina برای نقش جید در فیلم مورتال کامبت ۲ بودیم.

آدلین رودولف، بازیگر سریال Chilling Adventures of Sabrina

علاوه‌براین کارل اربن، بازیگر نقش بیلی بوچر در سریال The Boys برای بازی در نقش جانی کیج در فیلم مورتال کامبت ۲ انتخاب شده بود.  سیمون مک کوید، کارگردان فیلم Mortal Kombat برای کارگردانی دنباله این فیلم اکشن باز خواهد گشت. جرمی اسلیتر، نویسنده سریال Moon Knight و سریال The Umbrella Academy وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Mortal Kombat 2 را بر عهده دارد. انتظار می‌رود در این فیلم شاهد بازگشت جسیکا مک‌نامی و جاش لاوسون باشیم.

فیلم Mortal Kombat در سال ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما و شبکه HBO Max اکران شد و نقدهای متوسط و ضعیفی را از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد. فیلم مورتال کامبت در مجموع بیش از ۸۳/۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۴۲/۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۱/۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. البته فیلم مورتال کامبت با استقبال بسیار خوب کاربران شبکه HBO Max نیز مواجه شده است. 

آدلین رودولف بیشتر برای بازی در سریال Chilling Adventures of Sabrina شناخته می‌شود و سابقه بازی در آثار دیگری چون سریال Riverdale و سریال Resident Evil را نیز داشته است. او همچنین اخیرا در فیلم Hellboy: The Crooked Man و فیلم Creepers بازی کرده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده