نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۷

عقب افتادن تاریخ اکران انیمیشن Transformers

پارامونت پیکچرز از تغییر تاریخ اکران انیمیشن Transformers One خبر داده و اکران این انیمیشن را نزدیک به دو ماه عقب انداخته است.

پارامونت پیکچرز در همکاری با eOne و هاسبرو در حال ساخت یک انیمیشن سینمایی براساس مجموعه تبدیل شوندگان است و مدتی پیش مشخص شد که انیمیشن Transformers One برای اکران در تاریخ ۱۹ ژوئیه ۲۰۲۴ (۲۹ تیر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن Transformers با تأخیر مواجه شده است. پارامونت پیکچرز اعلام کرد که انیمیشن Transformers One حالا با نزدیک به دو ماه تأخیر قرار است در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۳ شهریو ۱۴۰۳) اکران شود.

درواقع انیمیشن Transformers One قرار است یک هفته پس از اکران فیلم Beetlejuice 2 و فیلم Blade اکران شود که ماه سپتامبر را به ماه شلوغی برای سینماها تبدیل می‌کند. صدالبته که فیلم بلید به‌علت اعتصاب نویسندگان ممکن است با تأخیر روی پرده‌های سینما برود. استیون اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده در انیمیشن تبدیل شوندگان اول حضور دارد.

جاش کولی، کارگردان انیمیشن Toy Story 4 که برای آن جایزه اسکار بهترین انیمیشن را دریافت کرده، وظیفه کارگردانی انیمیشن Transformers One را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن بر عهده اندرو بارر و گابریل فراری که سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Ant-Man and the Wasp را در کارنامه خود داشته‌اند، است. همچنین کریس همسورث، برایان تایری هنری، اسکارلت جوهانسون، کیگان مایکل کی، جان هم و لارنس فیشبرن صداپیشگی شخصیت‌های انیمیشن Transformers را بر عهده گرفته‌اند.

انیمیشن Transformers One داستان اپتیموس پرایم جوان به صداپیشگی کریس همسورث و مگاترون جوان به صداپیشگی برایان تایری هنری را دنبال می‌کند که از برادری به دشمنان قسم خورده یکدیگر تبدیل شده‌اند و تمرکز فیلم روی روابط این دو شخصیت خواهد بود. اسکارلت جوهانسون صداپیشگی الیتا و کیگان مایکل کی صداپیشگی بامبل بی را در این انیمیشن بر عهده دارند. جان هم نیز صداپیشگی سنتینل پرایم و لارنس فیشبرن صداپیشگی Alpha Trion را در انیمیشن Transformers بر عهده خواهند داشت.

فیلم Transformers: Rise of the Beasts، فیلم بعدی مجموعه تبدیل شوندگان است که فیلم Transformers 7 برای اکران در تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده