نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۸

آشنایی با کاراکتر میراژ در ویدیو فیلم Transformers: Rise of the Beasts

شرکت پارامونت پیکچرز کلیپ جدیدی از فیلم Transformers: Rise of the Beasts را برای معرفی کاراکتر میراژ پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت پارامونت پیکچرز کلیپ جدیدی از فیلم Transformers: Rise of the Beasts (تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران) را به اشتراک گذاشته است. این ویدیو به معرفی کاراکتر میراژ با صداپیشگی پیت دیویدسون می‌پردازد و یک تعقیب‌وگریز هیجان‌انگیز با ماشین را نشان می‌دهد. این ویدیو نوح دیاز با نقش‌آفرینی آنتونی راموس را نیز به نمایش در می‌آورد که یک متخصص فناوری است.

دانلود ویدیو از آپارات

فیلم Transformers: Rise of the Beasts به‌عنوان هفتمین فیلم لایو اکشن تبدیل‌شوندگان با تأثیرپذیری فراوان از سریال Beast Wars (نبردهای جانوران) ساخته شده است. وقایع این فیلم اکشن در دهه ۱۹۹۰ اتفاق می‌افتد و حول محور پیوستن ماکسیمال‌ها، پریداکن‌ها و ترورکان‌ها به درگیری جنجال‌برانگیز بین اتوبات‌ها و دسپتیکان‌ها می‌چرخد. فیلم تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران برای اکران در تاریخ ۱۹ خرداد (۹ ژوئن) در نظر گرفته شده است.

استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed 2 (کرید ۲) سکان هدایت فیلم Transformers: Rise of the Beasts را در دست داشت و جوبی هارولد، نویسنده فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر) فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد. آنتونی راموس، دومینیک فیش‌بک، پیتر کالن، میشل یئو، پیت دیویدسون، ران پرلمن و پیتر دینکلیج ازجمله بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده