نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۳

تلاش فلش و بتمن برای نجات دنیا در تریلر نهایی فیلم The Flash

برادران وارنر تریلر جدید و نهایی فیلم The Flash را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این فیلم هستیم.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم فلش منتشر شده است. این تریلر درواقع تریلر نهایی فیلم The Flash است که در آن فلش از قدرتش برای بازگشت به گذشته و نجات پدر و مادرش استفاده می‌کند و باعث می‌شود در یک دنیای متفاوت قرار بگیرد که در آن مادر او همچنان زنده است، اما این دنیا مورد تهاجم ژنرال زاد قرار گرفته است. در ادامه بری آلن باید با نسخه دیگرش به‌همراه بتمن مایکل کیتون و سوپرگرل برای شکست ژنرال زاد همکاری کند. در ادامه می‌توانید تریلر نهایی فیلم The Flash را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین دو پوستر جدید از فیلم The Flash منتشر شده است که یک پوستر برای تبلیغ فیلم فلش در سینماهای IMAX است و پوستر دوم به سینماهای دالبی سینما تعلق دارد و در ادامه می‌توانید این دو پوستر جدید را مشاهده کنید:

پوستر IMAX فیلم The Flash

پوستر دالبی سینما فیلم The Flash

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee بر عهده داشته است.

فیلم The Flash در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. اتفاقات فیلم فلش قرار است ۳۰ سال پس از حوادث فیلم Batman Returns جریان داشته باشد. همچنین طبق پیش‌بینی‌های اولیه منتشر شده، فیلم The Flash با افتتاحیه ۱۱۵ میلیون دلار تا ۱۴۰ میلیون دلار روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده