نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۴

انتشار اولین تریلر انیمیشن کینگ کونگ نتفلیکس | اعلام تاریخ پخش

نتفلیکس تاریخ پخش انیمیشن Skull Island را اعلام کرد و همچنین اولین تریلر انیمیشن کینگ کونگ را منتشر کرده است.

بهمن ۹۹ بود که نتفلیکس از همکاری با لجندری برای ساخت انیمه سریالی براساس فیلم Kong: Skull Island خبر داد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن کینگ کونگ منتشر شده است. در اولین تریلر انیمیشن Skull Island شاهد گرفتار شدن خدمه یک کشتی در جزیره جمجمه هستیم که حالا باید با موجودات ترسناک و غول پیکر زیادی مواجه شوند که کینگ کونگ یکی از آن‌ها است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین نتفلیکس اعلام کرد که انیمیشن Skull Island در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱ تیر ۱۴۰۲) از این شبکه پخش خواهد شد. نیکلاس کانتو در نقش چارلی، می ویتمن در نقش آنی، دارن بارنت در نقش مایک، بنجامین برت در نقش کاپیتان و بتی گیلپین در نقش ایرن از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Skull Island حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. علاوه‌بر تریلر، اولین پوستر انیمیشن جزیره جمجمه نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر انیمیشن Skull Island

اتفاقات سریال Skull Island در دنیای سینمایی Monsterverse جریان خواهد داشت و نتفلیکس به خدمه یک کشتی شکسته، یک جزیره پر از هیولا و یک پادشاه که به همه آن‌ها حکمرانی می‌کند، اشاره کرده است. انیمیشن کینگ کونگ توسط استودیوی انیمیشن‌سازی پاور‌هاوس، سازنده انیمه Castlevania و انیمه Blood of Zeus، تولید می‌شود. برایان دافیلد، کارگردان فیلم Spontaneous به‌همراه نویسنده فیلم The Babysitter و فیلم Love and Monsters، به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در انیمیشن Skull Island حضور دارد.

همچنین فیلم Godzilla x Kong: The New Empire که دنباله فیلم Godzilla vs. Kong است، در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۴ (۲۵ اسفند ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده