نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۳

ری استیونسون، بازیگر فیلم های ثور و سریال آسوکا درگذشت

ری استیونسون، بازیگر ایرلندی آثاری چون فیلم‌های Thor، فیلم RRR و سریال Ahsoka در سن ۵۸ سالگی دار فانی را وداع گفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ری استیونسون، بازیگر ایرلندی درگذشته که باعث شوکه شدن اهالی سینما شده است. ورایتی گزارش داد که این بازیگر در سن ۵۸ سالگی دار فانی را وداع گفته است، اما دلیل مرگ او هنوز مشخص نیست و اعلام نشده است. ری استیونسون طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در نقش وولستاگ در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شد که او این نقش را در فیلم Thor، فیلم Thor: The Dark World و فیلم Thor: Ragnarok بر عهده داشته است.

از دیگر نقش‌های مهم استیونسون در سال‌های اخیر باید به بازی در فیلم RRR اشاره کرد که مورد توجه بسیاری قرار گرفته بود. استیونسون بازیگری در سینما را با حضور در فیلم The Theory of Flight در سال ۱۹۹۸ آغاز کرد که پس از بازی در فیلم King Arthur، به‌عنوان بازیگر نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر در فیلم Punisher: War Zone انتخاب شد و سپس شاهد حضورش در فیلم The Book of Eli، فیلم The Other Guys، فیلم Kill the Irishman، فیلم The Three Musketeers، فیلم G.I. Joe: Retaliation، سه‌گانه فیلم Divergent، فیلم Accident Man، فیلم Accident Man: Hitman's Holiday و فیلم Memory بودیم.

ری استیونسون

استیونسون همچنین سابقه درخشانی در تلویزیون برای حضور در آثاری چون سریال City Central، سریال Rome، سریال Dexter، سریال Black Sails و سریال Vikings داشته است. او اخیرا در فیلم 1242Gateway to the West و فیلم Cassino in Ischia بازی کرده است، اما او اخیرا بیشتر برای بازی در سریال Ahsoka مورد توجه قرار گرفته است. او نقش بیلان اسکول را در سریال آسوکا بازی کرده است، اما متاسفانه نمی‌تواند نتیجه کار خود را مشاهده کند.

گفته می‌شود که استیونسون در سر صحنه فیلم‌برداری فیلم Cassino in Ischia در ایتالیا حضور داشته است و درست ۴ روز پیش از تولید ۵۹ سالگی خود دار فانی را وداع گفت. گفته می‌شود او در طول فیلم‌برداری فیلم در بیمارستانی در شهر ایسکیا ایتالیا بستری شده بود، اما جزئیات بیشتری در دسترس نیست. استیونسون یکبار و با روث گمل ازدواج کرده بود که در سال ۲۰۰۵ از یکدیگر جدا شدند. او دارای ۳ فرزند است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده