نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۱

وین دیزل: فیلم اسپین-آف سریع و خشن با محوریت شخصیت زن در دست توسعه است

وین دیزل در جریان گفت‌وگو با رسانه ورایتی اعلام کرد فیلم اسپین-آف Fast and Furious با محوریت شخصیت زن در دست توسعه است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دنیای Fast and Furious (سریع و خشمگین) گسترش می‌یابد. وین دیزل اخیرا اعلام کرد که فیلم اسپین-آف سریع و خشن با محوریت شخصیت زن در دست توسعه قرار دارد.

وین دیزل در گفت‌وگو با رسانه Variety اعلام کرد که اسپین-آف‌های Fast and Furious با محوریت شخصیت‌های زن مجموعه در دست تولید است و پس از پایان فیلم‌های اصلی به‌سراغ رونمایی از همه آن‌ها خواهد رفت. وین دیزل در این‌باره اظهار داشت: «من از سال ۲۰۱۷ درکنار سایر فیلم‌های فرعی اقدام به توسعه فیلم اسپین-آف سریع و خشن با محوریت شخصیت زن کردم. به‌محض پایان فیلم‌های اصلی می‌توانم از همه اسپین‌آف‌ها رونمایی کنم».

از سال‌ها پیش فیلم اسپین-آف Fast and Furious با محوریت شخصیت زن در دست توسعه است. همان‌طور که وین دیزل اعلام کرد، گفت‌وگو درباره این فیلم فرعی از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است. این هنرپیشه در سال ۲۰۱۹ با انتشار یک تصویر در اینستاگرام اعلام کرد که نیکول پرلمن، لیندزی بیر و ژنو رابرتسون-دورت پس از ارائه یک ایده اولیه درباره فیلم به این پروژه پیوستند. البته معلوم نیست که آیا این نویسنده‌ها هنوز در پروژه دخیل خواهند بود یا خیر.

فیلم Fast X (فست اکس) به‌عنوان دهمین قسمت مجموعه Fast and Furious اخیرا روی پرده سینما رفت و دنباله آن در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد. وین دیزل اخیرا به تولید فیلم سریع و خشن ۱۲ اشاره کرد که پرونده مجموعه را خواهد بست. ستاره فیلم‌های سریع و خشن گفت: «یونیورسال با شروع تولید قسمت دهم تقاضای یک پایان‌بندی دو قسمتی را داشت، اما پس از تماشای اولین دنباله گفت که آیا می‌توانید مجموعه را با یک سه‌گانه به پایان برسانید؟».


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده