نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۶

شایعه: اما استون پیشنهاد بازی در فیلم Fantastic Four را رد کرده است

طبق شایعه جدید منتشر شده، اما استون پیشنهاد مارول برای بازی در ریبوت فیلم Fantastic Four با به‌خاطر رقم دستمزد پیشنهادی نپذیرفته است.

مارول استودیو در حال ساخت ریبوت فیلم Fantastic Four است، اما تاکنون حضور بازیگری در این فیلم اعلام نشده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال دارد یکی از بازیگران شناخته شده پیشنهاد بازی در این فیلم را نپذیرفته باشد. جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما در جریان پادکست اخیر The Hot Mic Podcast گفت که اما استون، بازیگر برنده یک جایزه اسکار گزینه اول مارول استودیو برای بازی در نقش سو استورم ملقب به زن نامرئی در فیلم چهار شگفت انگیز بوده است.

بااین‌حال استون این پیشنهاد را رد کرده است. اسنایدر می‌گوید که استون از مارول دستمزدی در حدود ۲۰ میلیون دلار برای بازی در ریبوت فیلم Fantastic Four را درخواست کرده بود که بسیار بیش از رقم مورد نظر مارول بوده است. درواقع این موضوع می‌تواند برای دستمزد دیگر اعضای این تیم دردسرهای زیادی ایجاد کند و مارول نمی‌خواهد حداقل در قسمت اول چنین هزینه‌ای را پرداخت کند. او در ادامه آدام درایور را مثال زد که گفته می‌شود احتمال دارد نقش رید ریچاردز ملقب به آقای شگفت‌انگیز را بازی کند، اما دستمزد او در سطح استون نیست. 

اعضای تیم چهار شگفت‌انگیز در فضا

در هر حال اسنایدر می‌گوید که استون برای ۷۲ ساعت قرار بود نقش زن نامرئی را در فیلم Fantastic Four بازی کند، اما مارول می‌خواهد دستمزد اعضای تیم چهار شگفت‌انگیز در یک مبلغ مشخص باشد تا هزینه‌های فیلم رشد زیادی نکند. او ادامه داد که باید دید مارول همچنان برای این نقش روی نام‌های بزرگ دست خواهد گذاشت یا اینکه به سراغ گزینه‌های کمتر شناخته شده اما آینده‌دار خواهد رفت. 

مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four را براساس فیلمنامه‌ای از جاش فریدمن، نویسنده فیلم Avatar: The Way of Water بر عهده دارد. ریبوت فیلم Fantastic Four بخشی از فاز ششم دنیای سینمایی مارول است که در آن به داستان مولتی‌ورس خاتمه خواهد داد. فیلم Avengers: The Kang Dynasty و فیلم Avengers: Secret Wars بخشی از فاز ششم MCU هستند. 

ریبوت فیلم Fantastic Four قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) اکران شود. گفته می‌شود مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم چهار شگفت‌انگیز از ماه ژانویه ۲۰۲۴ (دی یا بهمن ۱۴۰۲) در لندن آغاز خواهد شد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده