نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۲

همکاری امیلیا کلارک با ساموئل ال جکسون در تریلر جدید سریال Secret Invasion مارول

مارول استودیو تریلر جدید و کوتاهی از سریال Secret Invasion با بازی ساموئل ال جکسون منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر جدیدی هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال Secret Invasion منتشر شده است. این تریلر کوتاه درواقع یک تبلیغ تلویزیونی یک دقیقه‌ای از سریال تهاجم مخفی است که در آن از نیک فیوری سؤال می‌شود که چرا درخواست کمک نمی‌کند، اما او می‌گوید که این کاری است که او باید شخصا به آن رسیدگی کند. در طول این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از سریال Secret Invasion هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را که Fight نام دارد، تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، پوسترهای جدیدی از سریال Secret Invasion با محوریت شخصیت‌های آن منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این ۱۰ پوستر را مشاهده کنید:

نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون در پوستر شخصیت سریال Secret Invasion

تالوس با بازی بن مندلسون در پوستر شخصیت سریال Secret Invasion

ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، بن مندلسون در نقش تالوس، کوبی اسمالدرز در نقش ماریا هیل، مارتین فریمن در نقش اورت راس، دان چیدل در نقش وار ماشین، الیویا کلمن، امیلیا کلارک، کینگلزی بن-ادیر، کریستوفر مک‌دونالد، کتی فینران و کیلیان اسکات، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Secret Invasion حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کایل برداستریت به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Secret Invasion حضور دارد. همچنین توماس بزوچا و علی سلیم وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال تهاجم مخفی را بر عهده داشته‌اند.

سریال تهاجم مخفی در ۶ قسمت تولید شده است که مدت زمان هر قسمت یک ساعت خواهد بود. همچنین لحن سریال نسبت به دیگر آثار اخیر دنیای سینمایی مارول جدی‌تر است. اتفاقات سریال تهاجم مخفی درواقع به‌دنبال حوادث فیلم Captain Marvel آغاز می‌شود و اکنون اسکرول‌ها در زمین حضور دارند و در طول آن نیک فیوری قرار است با همکاری برخی از اسکرول‌ها مثل اورت راس، ماریا هیل و دیگر متحدانش به‌دنبال خنثی کردن حمله اسکرول‌های مهاجم را بگیرد و مانع نابودی بشریت شود.

پخش سریال Secret Invasion از تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده