نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲

پایان مراحل تولید انیمیشن مرد عنکبوتی ۲

جاستین کی. تامپسون، کارگردان Spider-Man: Across the Spider-Verse از پایان مراحل تولید این انیمیشن مورد انتظار خبر داد.

شرکت سونی پیکچرز با تمام قوا مشغول تولید دنباله انیمیشن برنده اسکار Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی) بوده است و هیجان طرفدارها در نقطه اوج قرار دارد. نظر به اینکه زمان زیادی تا اکران انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ باقی نمانده است، طرفدارها منتظر نظرات رسانه‌های مختلف هستند. بااین‌حال ظاهرا تولید این دنباله تابه‌حال تمام نشده بود و اکنون جاستین کی. تامپسون، کارگردان انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی) در توئیتر از پایان تولید آن خبر داده است.

در خلاصه داستان انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse آمده است: «مایلز مورالز برای فصل بعدی حماسه Spider-Verse باز می‌گردد و پس از دیدار دوباره با گوئن استیسی، اسپایدرمن خیرخواه منطقه بروکلین به درون جهان‌های موازی پرتاب می‌شود؛ جایی‌که یک تیم از تبار عنکبوتی‌ها تلاش دارند تا از عالم هستی محافظت کنند. اما زمانی‌که قهرمانان درباره نحوه مقابله با تهدید تازه به اختلاف می‌خورند، مایلز مورالز خود را در مقابل دیگر عنکبوتی‌ها می‌بیند و باید معنای قهرمان بودن را دوباره تعریف کند تا بتواند افراد نزدیک به خود را نجات دهد».

شامیک مور در نقش مایلز مورالز، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی، جیک جانسون در نقش پیتر بی. پارکر، ایسا رای در نقش اسپایدر-وومن، دنیل کالویا در نقش اسپایدر-پانک، کاران سونی در نقش اسپایدرمن ایندیا، اسکار آیزاک در نقش اسپایدرمن ۲۰۹۹، جیسون شوارتزمن در نقش اسپات، برایان تایری هنری در نقش جفرسون دیویس، لونا لورین ولز در نقش ریو مورالز، گرتا لی در نقش لیلا، اندی سمبرگ، ریچل درچ، جورما تاکونی و شیا ویگهام از ازجمله صداپیشه‌هایی به‌حساب می‌آیند که در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse به ایفای نقش می‌پردازند.

خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون سکان هدایت انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را در دست داشتند و فیل لرد، کریس میلر و دیوید کالاهام فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآوردند. کریس میلر، ایمی پاسکال، فیل لرد، آوی آراد، کریستینا استینبرگ و آلونزو رووالکابا به‌عنوان تهیه‌کننده و پیتر رمزی و آدیتیا سود به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این انیمیشن قعالیت داشتند. انیمیشن بسیار مورد انتظار مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی برای اکران در تاریخ ۱۲ خرداد (۲ ژوئن) در آمریکا برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده