نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۴

نمایش دو نسخه متفاوت فلش در تصویر جدید فیلم The Flash

به‌تازگی تصویر جدیدی از فیلم The Flash منتشر شده است که در آن دو نسخه متفاوت فلش آماده مبارزه با ژنرال زاد می‌شوند.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم فلش منتشر شده است. به‌تازگی مجله توتال فیلم تصویر جدیدی از فیلم The Flash را منتشر کرده است که در این تصویر دو نسخه متفاوت بری آلن را شاهد هستیم که هر یک از یک دنیای متفاوت هستند و حالا در لباس فلش در حال مبارزه با ژنرال زاد دیده می‌شوند. در این مبارزه قرار است شاهد حضور سوپرگرل و بتمن مایکل کیتون نیز باشیم که قرار است با یکدیگر همکاری کنند. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

دو نسخه متفاوت فلش در فیلم The Flash

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee بر عهده داشته است.

فیلم The Flash در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. اتفاقات فیلم فلش قرار است ۳۰ سال پس از حوادث فیلم Batman Returns جریان داشته باشد. همچنین طبق پیش‌بینی‌های اولیه منتشر شده، فیلم The Flash با افتتاحیه ۱۱۵ میلیون دلار تا ۱۴۰ میلیون دلار روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده