نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

آخرین ماجراجویی هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز در ویدیو فیلم Indiana Jones 5

شرکت لوکاس‌فیلم با پخش یک ویدیو پشت صحنه تازه جزئیات بیشتری از آخرین ماجراجویی هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز را در اختیار طرفدارها قرار داد.

در میان جدید‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت لوکاس‌فیلم ویدیو کاملا جدیدی از پشت صحنه فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny (ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت) را پخش کرده است. این ویدیو به آخرین ماجراجویی حماسی هریسون فورد در قامت ایندیانا جونز اشاره دارد و حاوی توضیحاتی از کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگرهای فیلم است که درباره پنجمین و آخرین قسمت این مجموعه پرفروش به گفت‌وگو می‌پردازند.

دانلود ویدیو از آپارات

هریسون فورد دوباره نقش ایندیانا جونز را در فیلم Indiana Jones and The Dial of Destiny تکرار می‌کند. فیبی والر-بریج در نقش هلنا شاو، آنتونیو باندراس در نقش رنالدو، مس میکلسن در نقش یورگن وولر، توماس کرچمان در نقش سرهنگ وبر، بوید هالبروک در نقش کلابر، شانت رنه ویلسون در نقش میسون، توبی جونز در نقش باسیل شاو و جان ریس-دیویس در نقش صلاح از دیگر بازیگرانی به‌حساب می‌آیند که در فیلم ایندیانا جونز ۵ بازی می‌کنند.

جیمز منگولد، کارگردان نامزد دریافت جایزه اسکار برای فیلم Logan (لوگان) سکان هدایت فیلم ایندیانا جونز ۵ را در دست داشت و با همکاری جز باترورث و جان-هنری باترورث، نویسندگان فیلم Ford v Ferrari (فورد دربرابر فراری) فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد. استیون اسپیلبرگ سال‌ها برای کارگردانی فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny در نظر گرفته شده بود، اما سال گذشته از کارگردانی پروژه کناره‌گیری کرد. ظاهرا استیون اسپیلبرگ به این دلیل از سمت کارگردانی کناره‌گیری کرد تا فرصت ادامه این مجموعه محبوب را به نسل جدیدی از فیلم‌سازها واگذار کند.

کاتلین کندی، فرانک مارشال و سایمون امانوئل درکنار استیون اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny فعالیت می‌کنند. شرکت والت دیزنی پیکچرز و شرکت لوکاس‌فیلم وظیفه تولید و شرکت Walt Disney وظیفه توزیع فیلم ایندیانا جونز ۵ را برعهده داشتند. طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تماشای آخرین ماجراجویی هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز منتظر بمانند و این فیلم در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) اکران می‌شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده