نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۷

مشخص شدن بازیگر نقش جید در فیلم Mortal Kombat 2

تاتی گابریل در حال انجام مذاکرات نهایی با برادران وارنر برای حضور در فیلم Mortal Kombat 2 و بازی در نقش جید است.

نیو لاین سینما در حال ساخت دنباله فیلم Mortal Kombat است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش جید در این فیلم احتمالا مشخص شده است. تاتی گابریل، بازیگر سریال You و سریال Chilling Adventures of Sabrina در حال انجام مذاکرات نهایی با برادران وارنر برای حضور در فیلم Mortal Kombat 2 است. گفته می‌شود که گابریل قرار است نقش جید را در این فیلم بازی کند. پیش از این کارل اربن، بازیگر نقش بیلی بوچر در سریال The Boys برای بازی در نقش جانی کیج در فیلم مورتال کامبت ۲ انتخاب شده بود.

تاتی گابریل در میان جادوگران در سریال Chilling Adventures of Sabrina

سیمون مک کوید، کارگردان فیلم Mortal Kombat برای کارگردانی دنباله این فیلم اکشن باز خواهد گشت. جرمی اسلیتر، نویسنده سریال Moon Knight و سریال The Umbrella Academy وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Mortal Kombat 2 را بر عهده دارد. انتظار می‌رود در این فیلم شاهد بازگشت جسیکا مک‌نامی و جاش لاوسون باشیم. فیلم Mortal Kombat در سال ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما و شبکه HBO Max اکران شد و نقدهای متوسط و ضعیفی را از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد.

فیلم مورتال کامبت در مجموع بیش از ۸۳/۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۴۲/۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۱/۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. البته فیلم مورتال کامبت با استقبال بسیار خوب کاربران شبکه HBO Max نیز مواجه شده است. شخصیت جدید برای اولین‌بار در بازی Mortal Kombat II معرفی شد که یک قاتل است که به‌‌عنوان دوست و محافظ شخصیت شاهدخت کیتانا شناخته می‌شود.

علاوه‌بر بازی در فصل سوم و چهارم سریال You و همچنین سریال Chilling Adventures of Sabrina، گابریل سابقه بازی در آثار دیگری چون سریال The 100، انیمیشن The Emoji Movie، فیلم Uncharted و سریال Kaleidoscope را داشته است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده