نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

آمادگی قهرمانان برای مبارزه با جنایت در پوستر کاراکترهای انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

شرکت سونی پیکچرز پوستر کاراکترها و کلیپ جدیدی از انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت سونی پیکچرز پوستر کاراکترها و کلیپ جدیدی از انیمیشن بسیار مورد انتظار Spider-Man: Across the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این پوسترها قهرمانانی نظیر مایلز مورالز، گوئن استیسی، اسپایدر-کت، مرد عنکبوتی ۲۰۹۹، اسپایدر-پانک، اسپایدر-وومن و پیتر بی. پارکر را به‌همراه کاراکتر شرور اسپات نشان می‌دهند.

پوستر پیتر بی. پارکر در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

پوستر گوئن استیسی در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

شرکت سونی پیکچرز یک کلیپ تازه از دنباله انیمیشن برنده جایزه اسکار Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی) را نیز پخش کرد که روی کاراکترهای گوئن استیسی و مایلز مورالس تمرکز دارد. در این ویدیو مایلز مورالس و گوئن استیسی حین چرخیدن در شهر نیویورک از حال و روز یکدیگر خبر می‌گیرند. انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی در تاریخ ۱۲ خرداد (۲ ژوئن) روی پرده سینما خواهد رفت.

دانلود ویدیو از آپارات

شامیک مور در نقش مایلز مورالز، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی، جیک جانسون در نقش پیتر بی. پارکر، ایسا رای در نقش اسپایدر-وومن، دنیل کالویا در نقش اسپایدر-پانک، کاران سونی در نقش اسپایدرمن ایندیا، اسکار آیزاک در نقش اسپایدرمن ۲۰۹۹، جیسون شوارتزمن در نقش اسپات، برایان تایری هنری در نقش جفرسون دیویس، لونا لورین ولز در نقش ریو مورالز، گرتا لی در نقش لیلا، اندی سمبرگ، ریچل درچ، جورما تاکونی و شیا ویگهام از ازجمله صداپیشه‌هایی به‌حساب می‌آیند که در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse آمده است: «مایلز مورالز برای فصل بعدی حماسه Spider-Verse باز می‌گردد و پس از دیدار دوباره با گوئن استیسی، اسپایدرمن خیرخواه منطقه بروکلین به درون جهان‌های موازی پرتاب می‌شود؛ جایی‌که یک تیم از تبار عنکبوتی‌ها تلاش دارند تا از عالم هستی محافظت کنند. اما زمانی‌که قهرمانان درباره نحوه مقابله با تهدید تازه به اختلاف می‌خورند، مایلز مورالز خود را در مقابل دیگر عنکبوتی‌ها می‌بیند و باید معنای قهرمان بودن را دوباره تعریف کند تا بتواند افراد نزدیک به خود را نجات دهد».

خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون سکان هدایت انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را در دست داشتند و فیل لرد، کریس میلر و دیوید کالاهام فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآوردند. کریس میلر، ایمی پاسکال، فیل لرد، آوی آراد، کریستینا استینبرگ و آلونزو رووالکابا به‌عنوان تهیه‌کننده این انیمیشن فعالیت داشتند. همچنین از تهیه‌کنندگان اجرایی انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ می‌توان به پیتر رمزی و آدیتیا سود اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده