نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۴

حضور بازیگر سریال Moon Knight در فیلم Gladiator 2 تا تغییر یکی از بازیگران اصلی

به‌تازگی پارامونت بازیگران بیشتری برای حضور در فیلم Gladiator 2 به کارگردانی ریدلی اسکات استخدام کرده و یکی از بازیگران اصلی فیلم تغییر پیدا کرده است.

سرانجام فیلم گلادیاتور ۲ در دست ساخت است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به فیلم Gladiator 2 اضافه شده‌اند. می قلماوی با سابقه بازی در سریال Moon Knight و سریال Ramy، پیتر منسا با سابقه بازی در فیلم Avatar و مت لوکاس با سابقه بازی در فیلم Bridesmaids جدیدترین بازیگرانی هستند که به دنباله فیلم گلادیاتور اضافه شده‌اند. همچنین درک جاکوبی که نقش سناتور گراچوس را در فیلم Gladiator بازی کرده بود، برای نقش‌آفرینی دوباره در دنباله این فیلم بازگشته است. 

همچنین فرد هچینگر با سابقه بازی در سه‌گانه فیلم Fear Street، فصل اول سریال The White Lotus و فیلم Kraven the Hunter دیگر بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران فیلم Gladiator 2 اضافه شده است و او درواقع جایگزین بری کیوگن شده که به‌علت تداخل این فیلم با برنامه‌هایش مجبور به ترک آن شده است. حالا هچینگر قرار است نقش نقش شرور و منفی امپراطور گتا را در دنباله فیلم Gladiator بازی کند. همچنین می قلماوی قرار است نقش اصلی زن فیلم گلادیاتور ۲ را بازی کند. 

فرد هچینگر در سریال White Lotus در حال بازی کردن با نینتندو سوییچ

پیش از این حضور پاول مسکل در نقش لوسیوس، کانی نیلسن در نقش لوسیلا، دنزل واشنگتن، جوزف کوئین، پدرو پاسکال و جایمن هانسو در فیلم Gladiator 2 مشخص شده بود. گفته می‌شود که فیلم Gladiator 2 قرار است داستان لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن و خواهرزاده کومودوس با بازی واکین فینیکس را دنبال کند. لوسیوس در پایان فیلم Gladiator بسیار تحت تاثیر ماکسیموس با بازی راسل کرو قرار گرفته بود که او و مادرش را نجات داد.

ریدلی اسکات برای کارگردانی فیلم Gladiator 2 باز خواهد گشت و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم گلادیاتور ۲ بر عهده دیوید اسکارپا بوده که پیش از این با اسکات در فیلم All The Money In the World و فیلم Napoleon همکاری کرده است. فیلم Gladiator در سال ۲۰۰۰ روی پرده‌های سینما رفت و بیش از ۴۶۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. فیلم گلادیاتور همچنین توانست نامزد دریافت ۱۱ جایزه اسکار شود و ۵ جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای راسل کرو دریافت کند.

فیلم Gladiator 2 در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲ آذر ۱۴۰۳)‌ روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده