نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۵

بازگشت بازیگران بیشتر از فیلم‌های ددپول در فیلم Deadpool 3

برایانا هیلدبرند، بازیگر نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد و کوتسونا شیئوری، بازیگر نقش یوکیو در فیلم‌های ددپول برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Deadpool 3 باز خواهند گشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگران بیشتری از فیلم‌های ددپول در قسمت سوم فیلم Deadpool مشخص شده است. ددلاین خبر داد که در فیلم Deadpool 3 قرار است شاهد بازگشت برایانا هیلدبرند، بازیگر نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد و کوتسونا شیئوری، بازیگر نقش یوکیو باشیم. پیش از این هیلدبرند در دو قسمت اول فیلم ددپول و شیئوری در فیلم Deadpool 2 حضور داشته بودند. پیش از این بازگشت بازگشت مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی) و لزلی اوگامس در نقش Blind Al در فیلم ددپول 3 مشخص شده بود.

فیلم Deadpool

همچنین رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول و هیو جکمن،‌ بازیگر نقش وولورین قرار است در قسمت سوم فیلم Deadpool حضور داشته باشند. علاوه‌براین، اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین در یک نقش نامشخص از جمله بازیگران جدیدی هستند قرار است در فیلم Deadpool 3 به ایفای نقش بپردازند. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool 3 را بر عهده دارد که البته نام فیلم هنوز قطعی نیست و گفته می‌شود در نام فیلم احتمالا به نام ولورین نیز اشاره خواهد شد.

رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن بازنویسی فیلمنامه فیلم Deadpool 3 را بر عهده گرفته‌اند که زب ولز به نوشتن آن به ریس و ورنیک کمک خواهد کرد. پیش نویس اولیه فیلمنامه پیش از این توسط وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگلین ملقب به خواهران مولینیو که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob's Burgers شناخته می‌شوند، نوشته شده بود.

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده