نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۴

تغییر شکل‌های پیاپی نیمونا در اولین تریلر Nimona، انیمیشن جنجالی نتفلیکس

نتفلیکس اولین تریلر انیمیشن Nimona را منتشر کرده است که در پایان آن شاهد اعلام زمان پخش این انیمیشن هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Nimona منتشر شده است. نتفلیکس به‌تازگی اولین تریلر این انیمیشن جنجالی را منتشر کرده است که در آن شاهد نیمونا هستیم که در ابتدا شروع به کشیدن نقاشی و طرح‌های مختلف می‌کند و سپس او به حیوانات و شخصیت‌های مختلفی تبدیل می‌شود. همچنین اولین تریلر انیمیشن Nimona دارای ارجاعاتی به انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی هم است که ظاهرا سازندگان آن همچنان دل پری از سازندگان قبلی خود دارند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Nimona در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. همچنین اولین پوستر انیمیشن نیمونا هم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر انیمیشن Nimona

نیک برونو و تروی کوین که سابقه کارگردانی انیمیشن Spies in Disguise را بر عهده داشته بودند، وظیفه کارگردانی انیمیشن Nimona را بر عهده دارند. کلویی گریس مورتس در نقش نیمونا، ریز احمد، یوجین لی یانگ، فرانسیس کانروی، لورین توسان، بک بنت، روپال، ایندیا مور، خولیو تورس و سارا شرمن از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن نیمونا حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

نیمونا با اقتباس از رمان گرافیکی و محبوب ان‌دی استیونسون ساخته شده و داستان آن در مورد شوالیه‌ای است که به خاطر جنایتی که مرتکب نشده است در مظان اتهام قرار دارد. تنها کسی که می‌تواند به او کمک کرده و بی‌گناهیش را اثبات کند، نیمونا است. نوجوانی تغییر شکل دهنده است که درعین‌حال ممکن است همان هیولایی باشد که شوالیه قسم خورده آن را نابود کند. دیزنی پس از تعطیلی استودیو بلو اسکای، تصمیم گرفت تا مراحل ساخت انیمیشن Nimona را نیز متوقف کند، اما در ادامه نتفلیکس ساخت این انیمیشن را بر عهده گرفت.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده