نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۵

پیوستن بازیگر Doctor Strange به تام هاردی در فیلم ونوم 3

به‌تازگی سونی پیکچرز بازیگر دیگری را برای حضور در فیلم Venom 3 با بازی تام هاردی استخدام کرده است که سابقه بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی را دارد.

سونی پیکچرز در حال ساخت فیلم Venom 3 است و اکنون طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این فیلم اضافه شده است. چیویتل اجیوفور، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در دوازده سال بردگی جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با سونی پیکچرز قرار است در فیلم ونوم 3 بازی کند. پیش از این بازگشت تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم باز خواهد گشت و مدتی پیش نیز جونو تمپل، بازیگر سریال Ted Lasso به جمع بازیگران فیلم Venom 3 اضافه شده بود.

چیویتل اجیوفور در نقش کارل موردو در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

اطلاعاتی از نقش اجیوفور در فیلم ونوم 3 در دسترس نیست. کلی مارسل، نویسنده فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Venom وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم ونوم را بر عهده دارد. در حال حاضر جزئیات بیشتری از فیلم ونوم 3 از جمله تاریخ اکران و داستان آن در دسترس نیست. فیلم Venom به کارگردانی روبن فلیشر در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت و توانست بیش از ۸۵۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند.

در ادامه فیلم Venom: Let There Be Carnage به کارگردانی اندی سرکیس در سال ۲۰۲۱ اکران شد و این فیلم توانست به فروش بیش از ۵۰۶.۸ میلیون دلاری دست یابد. علاوه‌بر فیلم دوازده سال بردگی، چیویتل اجیوفور سابقه بازی در نقش کارل موردو در فیلم Doctor Strange و فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را بر عهده داشته است. او اخیرا در فیلم The Pod Generation و فیلم The Old Guard 2 بازی کرده است.

از دیگر کارهای چیویتل اجیوفور می‌توان به فیلم Four Brothers، فیلم Serenity، فیلم She Hate Me، فیلم Inside Man، فیلم Children of Men، فیلم American Gangster، فیلم 2012، فیلم The Martian، فیلم Triple 9، فیلم Z for Zachariah، فیلم The Lion King، فیلم Maleficent: Mistress of Evil، فیلم The Old Guard، فیلم Locked Down، فیلم Infinite و سریال The Man Who Fell to Earth اشاره کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده