نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۴

اوضاع نابه‌سامان زندگی شخصی مایلز مورالز در کلیپ انیمیشن مرد عنکبوتی ۲

شرکت سونی پیکچرز کلیپ کوتاهی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse پخش کرد که اوضاع نابه‌سامان مایلز مورالس در مدرسه را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت Sony Pictures کلیپ جدیدی از انیمیشن مورد انتظار Spider-Man: Across the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی) را برای نمایش مایلز مورالز و والدینش پخش کرده است. این ویدیو ۳۲ ثانیه‌ای نشان از تقلای مایلز برای برقراری تعادل بین وظایف ابرقهرمانی و زندگی شخصی دارد. زیرا والدینش متوجه می‌شوند که او در برخی از کلاس‌هایش حضور نداشته است.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse آمده است: «مایلز مورالز برای فصل بعدی حماسه Spider-Verse باز می‌گردد و پس از دیدار دوباره با گوئن استیسی، اسپایدرمن خیرخواه منطقه بروکلین به درون جهان‌های موازی پرتاب می‌شود؛ جایی‌که یک تیم از تبار عنکبوتی‌ها تلاش دارند تا از عالم هستی محافظت کنند. اما زمانی‌که قهرمانان درباره نحوه مقابله با تهدید تازه به اختلاف می‌خورند، مایلز مورالز خود را در مقابل دیگر عنکبوتی‌ها می‌بیند و باید معنای قهرمان بودن را دوباره تعریف کند تا بتواند افراد نزدیک به خود را نجات دهد».

پوستر نیمیشن مرد عنکبوتی ۲

شامیک مور در نقش مایلز مورالز، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی، جیک جانسون در نقش پیتر بی. پارکر، ایسا رای در نقش اسپایدر-وومن، دنیل کالویا در نقش اسپایدر-پانک، کاران سونی در نقش اسپایدرمن ایندیا، اسکار آیزاک در نقش اسپایدرمن ۲۰۹۹، جیسون شوارتزمن در نقش اسپات، برایان تایری هنری در نقش جفرسون دیویس، لونا لورین ولز در نقش ریو مورالز، گرتا لی در نقش لیلا، اندی سمبرگ، ریچل درچ، جورما تاکونی و شیا ویگهام از ازجمله صداپیشه‌هایی به‌حساب می‌آیند که در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse به ایفای نقش می‌پردازند.

خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون وظیفه کارگردانی و فیل لرد، کریس میلر و دیوید کالاهام وظیفه نگارش فیلم‌نامه انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را برعهده داشتند. کریس میلر، ایمی پاسکال، فیل لرد، آوی آراد، کریستینا استینبرگ و آلونزو رووالکابا به‌عنوان تهیه‌کننده و پیتر رمزی و آدیتیا سود به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی فعالیت داشتند. طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تماشای این انیمیشن منتظر بمانند؛ چراکه این اثر در تاریخ ۱۲ خرداد (۲ ژوئن) روی پرده سینما خواهد رفت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده