نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۲

تلاش برای بقا در اولین تیزر فیلم ترسناک Five Nights at Freddy’s

شرکت بلوم‌هاوس پروداکشنز نخستین تیزر فیلم ترسناک فراطبیعی Five Nights at Freddy’s را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت Blumhouse Productions اندکی پس از انتشار اولین پوسترهای فیلم Five Nights at Freddy’s (پنج شب با فردی) نخستین تیزر این اقتباس سینمایی را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. شرکت یونیورسال پیکچرز این فیلم ترسناک فراطبیعی را در تاریخ ۵ آبان ۱۴۰۲ (۲۷ اکتبر ۲۰۲۳) روی پرده سینما می‌فرستد. البته این فیلم در همان روز اکران از شبکه Peacock نیز تقدیم طرفدارها خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

فیلم Five Nights at Freddy’s ماجراهای یک نگهبان پریشان‌ با نقش‌آفرینی جاش هاچرسون را دنبال می‌کند که در پیتزافروشی خانواده‌پسند Freddy Fazbear’s Pizza شروع به کار می‌کند. این نگهبان در اولین شب کار در این مکان متوجه می‌شود که جان سالم به در بردن از شیفت شب به این سادگی‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود. زیرا موجودات غول‌پیکر انیماترونیک شروع به حرکت و کشتن همه افرادی می‌کنند که پس از نیمه‌شب در آن‌جا باقی مانده باشند.

پوستر کاراکترهای فیلم ترسناک Five Nights at Freddy’s

متیو لیلارد، بازیگر فیلم Scooby-Doo (اسکوبی-دو)، پایپر روبیو، بازیگر سریال Unstable (ناپایدار)، الیزابت لیل، بازیگر فیلم Countdown (شمارش معکوس)، مری استوارت مسترسون، بازیگر فیلم Heaven's Prisoners (زندانیان بهشت)، لوکاس گرانت، بازیگر فیلم The Patient (بیمار)، کت کانر استرلینگ، بازیگر سریال The Gifted (بااستعداد) و جسیکا بلکمور، بازیگر فیلم Mina (مینا) درکنار جاش هاچرسون در فیلم Five Nights at Freddy’s بازی می‌کنند.

اما تمی، کارگردان فیلم The Wind (باد) سکان هدایت فیلم Five Nights at Freddy’s را برعهده داشت و با همکاری ست کودبک و اسکات کاتون، خالق بازی‌های مجموعه فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد. این فیلم توسط شرکت بلوم‌هاوس پروداکشنز و شرکت استرایکر اینترتینمنت تولید می‌شود و شرکت یونیورسال پیکچرز مسئول توزیع آن است. جیسون بلام و اسکات کاتون به‌عنوان تهیه‌کنندگان این اقتباس سینمایی ترسناک فعالیت داشتند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده