نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۱

اعلام زمان پخش فصل دوم سریال لوکی

شرکت مارول با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر پخش فصل دوم سریال Loki باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت مارول از زمان پخش فصل دوم سریال Loki (لوکی) با نقش‌آفرینی تام هیدلستون پرده برداشته است. این شرکت با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که نخستین اپیزود فصل ۲ سریال لوکی در تاریخ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ (۶ اکتبر ۲۰۲۳) از شبکه آنلاین دیزنی پلاس تقدیم بیننده‌ها خواهد شد.

سریال لوکی با نقش‌آفرینی تام هیدلستون در دنیای سینمایی مارول جریان دارد و به ماجراهای خدای شرارت می‌پردازد که پس از فرار با مکعب کیهانی یا تسرکت، مانند یک وصله ناجور با سازمان مغایرت زمانی (Time Variance Authority) به مشکل می‌خورد. تام هیدلستون، جاناتان میجرز، اوون ویلسون، گوگو امبتا-را، سوفیا دی مارتینو، یوجین کوردرو، تارا استرانگ و رافائل کاسال از بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که در فصل ۲ به ایفای نقش می‌پردازند.

ظاهرا جاناتان میجرز حضور پررنگ‌تری در فصل دوم سریال لوکی دارد و جاناتان کی کوان، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Everything Everywhere All at Once (همه‌چیز همه‌جا به یکباره) در این فصل نقش‌آفرینی می‌کند. جاستین بنسون و آرون مورهد وظیفه کارگردانی فصل دوم سریال Loki را برعهده دارند. اریک مارتین نویسنده اصلی این فصل است و درکنار تام هیدلستون و مایکل والدرون به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده