نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

علاقه‌ی تهیه‌کننده مجموعه زلدا به ساخت فیلم سینمایی این بازی

پس از موفقیت‌های خیره‌کننده انیمیشن ماریو، تهیه‌کننده سری افسانه‌ی زلدا از تمایل خود به ساخت یک اقتباس سینمایی از این مجموعه محبوب خبر داده است.

ظاهرا پس از موفقیت‌های نینتندو و استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن در انیمیشن ماریو، ایجی آنوما که به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین مدیران نینتندو و مدیر برند مجموعه‌ی افسانه‌ی زلدا شناخته می‌شود، اعلام کرده است که تمایل زیادی برای ساخت یک فیلم سینمایی از این مجموعه‌ی محبوب دارد.

در جریان مصاحبه‌ی جدید آنوما با وب‌سایت پالیگان، تهیه‌کننده‌ی Tears of the Kingdom گفت: «باید بگویم، واقعا به این [ایده] علاقه دارم. اما متاسفانه، صرف اینکه من به چیزی علاقه داشته باشم، باعث محقق شدن آن نمی‌شود».

هیدمارو فوجی‌بایاشی که کارگردانی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را تحت نظارت آنوا برعهده داشته است، می‌گوید بازخورد و صدای هواداران برای ساخته شدن این فیلم، اهمیت و تاثیر زیادی در احتمال به واقعیت پیوستن این ایده خواهد داشت.

ایجی آنوما

آنوما که سابقه کارگردانی بازی‌های تحسین‌شده‌ای مانند Ocarina of Time و Majora's Mask از افسانه‌ی زلدا را برعهده دارد، همچنین تایید کرد Tears of the Kingdom استاندارد جدیدی را برای این سری بنیان نهاده است که هواداران می‌توانند در آینده انتظار حرکت مجموعه‌ی زلدا به سوی این مسیر را داشته باشند.

انیمیشن The Super Mario Bros. Movie که در ابتدای ماه آوریل روی پرده‌های سینما رفت، هم‌اکنون با درآمد بیش از ۱.۲۱۸ میلیارد دلاری، چهارمین انیمیشن پرفروش تاریخ سینما شناخته می‌شود. این انیمیشن همچنین از امروز روی پلتفرم‌های دیجیتالی VOD منتشر شده است و طرفداران ماریو در سراسر جهان می‌توانند از تماشای این اثر لذت ببرند.

برادران سوپر ماریو پرفروش‌ترین اثر ساخته‌ شده‌ی استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن نیز به‌حساب می‌آید. هرچند نینتندو هنوز جزئیات بیشتری درباره ادامه‌ی همکاری با این استودیو برای ساخت‌ اقتباس‌های سینمایی دیگر از IPهای محبوب دیگر خود را به‌صورت رسمی اعلام نکرده‌ است، اما هواداران قطعا می‌توانند از همین حالا انتظار ساخت قسمت دوم انیمیشن ماریو را در سال‌های آینده داشته باشند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده