نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۴

عقب افتادن تولید فصل چهارم سریال The Mandalorian به علت اعتصاب نویسندگان

به‌نظر می‌رسد که اعتصاب سراسری نویسندگان باعث توقف و عقب افتادن مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال The Mandalorian شده است.

پیش از شروع پخش فصل سوم سریال The Mandalorian، جان فاورو در یک مصاحبه اعلام کرد که او و دیو فیلونی هم‌اکنون فیلمنامه‌های فصل چهارم سریال مندلورین را نوشته‌اند. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تولید فصل چهارم این سریال محبوب از دنیای جنگ ستارگان ظاهرا عقب افتاده است. منابع نزدیک می‌گویند که احتمالا شروع تولید فصل چهارم سریال The Mandalorian به علت اعتصاب اخیر با تأخیر مواجه خواهد شد. این‌درحالی‌است‌که جان فاورو گفته بود نوشتن فیلمنامه‌های فصل چهارم به اتمام رسیده است.

در هر حال منابع ددلاین می‌گویند که شروع فصل چهارم سریال مندلورین برای سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) برنامه‌ریزی شده بود که حالا گفته می‌شود احتمالا به علت اعتصاب نویسندگان عقب خواهد افتاد. گفته می‌شود پس از شروع اعتصاب اخیر، نویسنده‌ای در پشت صحنه تولید حاضر نمی‌شود و همچنین فیلمسازان و نویسندگان زیادی برای ادامه همکاری تا یافتن یک توافق خوب از کار کردن امتناع می‌کنند که باعث توقف تولید آثار بسیاری شده است.

برایس دالاس هاوارد در پشت صحنه فصل دوم سریال The Mandalorian

این دلیلی است که باعث شد تولید سریال Daredevil: Born Again به شکل موقتی متوقف شود. اعتصاب نویسندگان به‌زودی وارد سومین هفته خود خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فصل چهارم سریال The Mandalorian در دسترس نیست، اما باتوجه‌به پایان فصل سوم انتظار می‌رود دین جارین دوباره بیشتر در نقش یک مزدور فضایی ظاهر شود. در مقابل بو کاتان در تلاش برای احیای سیاره مندلور باشد.

پدرو پاسکال، کتی سکف، کارل ویترز، جانکارلو اسپوزیتو، امیلی اسوالو و ایمی سداریس، از جمله بازیگرانی هستند در فصل سوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند که انتظار می‌رود شاهد بازگشت بیشتر این بازیگران در فصل چهارم این سریال باشیم. مانند سه فصل گذشته، جان فاورو و دیو فیلونی وظیفه ساخت فصل چهارم سریال مندلورین را بر عهده خواهند داشت.

همچنین طرفداران جنگ ستارگان می‌توانند به‌زودی شاهد شروع پخش سریال Ahsoka از ماه آگست امسال (مرداد یا شهریور) از دیزنی پلاس باشند و سپس سریال Skeleton Crew در اواخر سال ۲۰۲۳ از این شبکه پخش خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده