نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۲

پیوستن ال فانینگ به تیموتی شالامی در فیلم زندگینامه باب دیلن

ال فانینگ، بازیگر سریال The Great پس از توافق با سرچلایت پیکچرز به جمع فیلم زندگینامه باب دیلن با بازی تیموتی شالامی اضافه شده است.

جیمز منگولد، کارگردان آثاری چون فیلم Identity، فیلم Walk the Line، فیلم 3:10to Yuma، فیلم The Wolverine، فیلم Logan و فیلم Ford v Ferrari پس از کارگردانی فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny به سراغ فیلم زندگینامه باب دیلن در همکاری با سرچلایت پیکچرز خواهد رفت و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این فیلم اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که ال فانینگ، بازیگر سریال The Great به جمع بازیگران فیلم A Complete Unknown اضافه شده است.

فانینگ نقش سیلوی روسو، هنرمند و دانشجو دانشگاه را بر عهده دارد که به‌عنوان عشق باب دیلن در اوایل دهه ۶۰ میلادی شناخته می‌شود. تیموتی شالامی، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Call Me by Your Name نیز قرار است نقش باب دیلن را در فیلم A Complete Unknown بر عهده داشته باشد و مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم قرار است از تابستان امسال در شهر نیویورک آغاز شود. جیمز منگولد وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم زندگینامه باب دیلن را بر عهده دارد.

تیموتی شالامی و باب دیلن

مدتی پیش نیز مونیکا باربارو، بازیگر فیلم Top Gun: Maverick برای بازی در نقش جون بایز، خواننده و ترانه‌نویس نامدار موسیقی فولک آمریکایی به جمع بازیگران فیلم A Complete Unknown اضافه شده بود. جی کاکس، نویسنده فیلم Silence و فیلم Gangs of New York در نوشتن فیلمنامه فیلم A Complete Unknown به منگولد کمک کرده است. تمرکز این فیلم قرار است روی لحظه متحول کننده باب دیلن در دهه ۶۰ میلادی باشد که در آن شاهد جریان دوران حقوق مدنی و تحولات ضد فرهنگی خواهیم بود.

داستان فیلم در فستیوال فولک نیوپورت در سال ۱۹۶۵ جریان دارد که دیلن جوان موسیقی فولک را با استفاده از گیتار برقی اجرا می‌کند که این موضوع باعث تقسیم طرفدارانش شد، اما او را در مسیری قرار داد تا برخی از بهترین آلبوم‌ها و آهنگ‌های خودش را ضبط و اجرا کند. ال فانینگ این روزها بیشتر برای بازی در نقش کاترین کبیر در سریال The Great شناخته می‌شود و همچنین در فیلم Maleficent و فیلم Maleficent: Mistress of Evil حضور داشته است.

از دیگر نقش‌های او می‌توان به فیلم Super 8، فیلم The Neon Demon، فیلم 20th Century Women، فیلم Live by Night، فیلم The Beguiled، فیلم Mary Shelley، فیلم Teen Spirit، فیلم A Rainy Day in New York و فیلم All the Bright Places اشاره کرد و از سال ۲۰۲۰ فانینگ در فیلم سینمایی دیگری نقش‌آفرینی نکرده است. فانینگ قرار است در بازی Death Stranding 2 نیز حضور داشته باشد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده