نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۴

لغو سریال Lockwood and Co شبکه نتفلیکس پس از یک فصل

شبکه نتفلیکس از لغو سریال کارآگاهی فراطبیعی Lockwood and Co با نقش‌آفرینی روبی استوکس پس از یک فصل خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سریال تحسین‌شده Lockwood & Co (لاکوود و شرکا) شبکه نتفلیکس تنها پس از یک فصل لغو شده است. این سریال کارآگاهی فراطبیعی براساس رمان‌‌های جاناتان استرود با همین نام ساخته شده است و جو کرنیش وظیفه تولید آن را برعهده داشت. از قرار معلوم شبکه نتفلیکس از نوآوری این نمایش کاملا رضایت داشت، اما تعداد بیننده‌های آن برای دریافت چراغ سبز تولید فصل دوم کافی نبود.

در سریال Lockwood and Co روبی استوکس در نقش لوسی کارلایل، یک شکارچی ارواح نوجوان با گذشته‌ای غم‌انگیز ظاهر می‌شود که با آنتونی لاکوود با نقش‌آفرینی کامرون چپمن و جورج کریم با بازی علی حاجی-حشمتی برای تشکیل یک آژانس مستقل شکار ارواح همکاری می‌کند. در سرتاسر فصل اول اعضای این تیم در رقابت با آژانس‌های مطرح تلاش می‌کنند تا شهرت و اعتباری برای خود دست‌وپا کنند و بتوانند پرونده‌های خوبی به‌دست بیاورند.

شبکه ABC نیز سریال Alaska Daily (روزنامه آلاسکا) با نقش‌آفرینی هیلاری سوانک و سریال The Company You Keep (شراکتی که حفظ می‌کنی) با بازی میلو ونتیمیگلیا را پس از یک فصل و سریال درام معمایی Big Sky (آسمان بزرگ) ساخته دیوید ای. کلی را پس از ۳ فصل لغو کرد. این شبکه همچنین از پایان سریال A Million Little Things (یک میلیون چیز کوچک) با فصل ۵ و سریال The Goldbergs (خانواده گلدبرگ) با فصل ۱۰ خبر داد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده