نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۰

پایان انیمیشن Archer در فصل چهاردهم | اعلام تاریخ شروع پخش

شبکه FX ضمن اعلام تاریخ شروع پخش فصل چهاردهم انیمیشن Archer از شبکه FXX، اعلام کرد که این فصل قرار است فصل پایانی انیمیشن آرچر باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از سریال‌های انیمیشنی محبوب به پایان راهش رسیده است. شبکه FX رسما تایید کرد که فصل چهاردهم انیمیشن Archer قرار است فصل پایانی این سریال انیمیشنی محبوب باشد. همچنین پخش فصل چهاردهم و پایانی انیمیشن آرچر از تاریخ ۳۰ آگست (۸ شهریور)‌ آغاز خواهد شد که یک روز پس از آن در دسترس کاربران هولو قرار خواهد گرفت. در فصل چهاردهم انیمیشن Archer، آرچر و آژانس جاسوسی راه خود را با هدایت و رهبری لانا پیدا می‌کند.

او در تلاش است تا پول زیادی به‌دست بیاورد و همچنین دنیا را به‌جای بهتری تبدیل کند. اما او خیلی زود متوجه می‌شود که اداره یک آژانس جاسوسی خیلی هم کار راحتی نیست. انیمیشن Archer یک انیمیشن سریالی نیم ساعته است که پیش از این ۱۳ فصل و ۱۳۴ قسمت از انیمیشن آرچر تولید و از شبکه FX و شبکه FXX پخش شده بودند. پخش انیمیشن Archer از سال ۲۰۰۹ آغاز شده بود.

انیمیشن آرچر یکی از تحسین شده‌ترین سریال‌های انیمیشنی است که نامزد دریافت چندین جایزه امی شده و همچنین ۴ جایزه امی از جمله بهترین انیمیشن سال را دریافت کرده است. قسمت اول سریال Archer در سال ۲۰۰۹ از شبکه FX پخش شد و این سریال انیمیشنی جاسوسی یک از بادوام‌ترین برنامه‌های تلویزیونی نیز بوده است. مجموعه آرچر درواقع یک پارودی از مجموعه جیمز باند است، اما بارها فرمول‌ داستان خود را تغییر داده است.

انتظار می‌رود اچ. جان بنجامین در نقش استرلینگ آرچر، آیشا تایلر در نقش لانا کین، جودی گریر در نقش شریل تانت، کریس پارنل در نقش سیریل فیگیز، امبر نش در نقش پاملا پووی، آدام رید در نقش ریموند ژیلت و لاکی یتس در نقش دکتر الجرناپ کریگر، برای صداپیشگی شخصیت‌های خود در فصل چهاردهم سریال Archer بازگردند. همچنین مانند ۱۳ سیزن گذشته، آدام رید برای ساخت فصل پایانی انیمیشن آرچر بازگشته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده