نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۸

تبدیل ماریو به چهارمین انیمیشن پر فروش تاریخ سینما

انیمیشن The Super Mario Bros. Movie همچنان به فروش موفق خودش ادامه می‌دهد و چندین رکورد جدید را ثبت کرده است.

انیمیشن The Super Mario Bros. Movie با اینکه پس از چند هفته صدر گیشه را به فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 واگذار کرد، اما طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این انیمیشن همچنان در حال رکوردشکنی در گیشه است. فروش جهانی انیمیشن ماریو به ۱.۲۱ میلیارد دلار رسید تا این انیمیشن رسما به چهارمین انیمیشن پر فروش تاریخ سینمای جهان تبدیل شود. انیمیشن Mario تاکنون نزدیک به ۵۳۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۶۴۷.۴ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی فروش کرده است.

همچنین انیمیشن The Super Mario Bros. Movie با عبور از انیمیشن Minions که در سال ۲۰۱۵ روی پرده رفت و بیش از ۱.۱۵۹ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرد، به پر فروش‌ترین انیمیشن استودیو انیمیشن‌سازی ایلومینیشن تبدیل شد. در سه رتبه اول پر فروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما به ترتیب شاهد حضور انیمیشن Frozen 2 با فروش ۱.۴۵۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹، انیمیشن Frozen با فروش ۱.۲۷۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۳ و انیمیشن The Incredibles 2 با فروش ۱.۲۴۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸ هستیم.

کریس پرت در نقش ماریو، آنیا تیلور-جوی در نقش پرنسس پیچ، چارلی دی در نقش لوئیجی، جک بلک در نقش باوزر، کیگان-مایکل کی در نقش تود، سث روگن در نقش دانکی کونگ، فرد ارمیسن در نقش کرنکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش کامک، سباستین مانیسکالکو در نقش فورمن اسپایک و چارلز مارتینت، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Super Mario Bros. Movie حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

همچنین نسخه رسمی با کیفیت و VOD انیمیشن The Super Mario Bros. Movie فردا سه‌شنبه، ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) منتشر خواهد شد.


منبع GoNintendo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده