نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۲

حضور کوتاه دختر پل واکر در فیلم سریع و خشن 10

میدو واکر، دختر و تنها فرزند پل واکر با انتشار تصویری از حضور کوتاه و افتخاری خود در فیلم Fast X خبر داده است.

سال ۲۰۱۳ بود که پل واکر، ستاره فیلم‌های سریع و خشن در یک تصادف رانندگی دار فانی را وداع گفت و باعث بهت و حیرت طرفداران این مجموعه فیلم و اکشن شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دختر این بازیگر فقید قرار است در جدیدترین قسمت فیلم سریع و خشن حضور داشته باشد. میدو واکر، دختر ۲۴ ساله و تنها فرزند پل واکر با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تایید کرد که او در فیلم Fast X حضور دارد و نقش کوتاه و افتخاری را بازی کرده است:

میدو واکر، دختر پل واکر در صحنه افتخاری حضورش در فیلم Fast X

او همچنین از بازیگران و کارگردان فیلم بابت فرصتی که به او دادند و از او حمایت کردند تشکر و قدردانی کرد. این صحنه درواقع ظاهرا ادای دینی به میراث پدرش است که در آستانه دهمین سالگرد فوت پل واکر هستیم. این در حالی است که اخیرا وین دیزل به احتمال ساخت فیلم Fast and Furious 12 به‌عنوان آخرین قسمت از سری اصلی فیلم‌های سریع و خشن اشاره کرده است که پیش از این قرار بود در قسمت یازدهم به پایان برسد.

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملچیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لویی لتریر، کارگردان فیلم The Incredible Hulk و فیلم Now You See Me وظیفه کارگردانی فیلم سریع و خشن 10 را براساس فیلمنامه‌ای از جاستین لین و دن مزیو، نویسنده فیلم Wrath of the Titans بر عهده دارد.

فیلم Fast X قرار است در تاریخ ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) روی پرده‌های سینما برود. هنوز تاریخ اکران فیلم سریع و خشن 11 اعلام نشده است، اما لویی لتریر برای کارگردانی این فیلم اکشن باز خواهد گشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده