نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

لغو دو سریال کونگ فو و The Winchesters توسط شبکه The CW

شبکه تلویزیونی The CW از لغو سریال Kung Fu پس از ۳ فصل و سریال The Winchesters پس از ۱ فصل خبر داد.

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه The CW سریال Kung Fu (کونگ فو) را پس از ۳ فصل و سریال The Winchesters (خانواده وینچستر)، پیش‌درآمد Supernatural (سوپرنچرال) را پس از یک فصل لغو کرد.

شبکه تلویزیونی The CW اخیرا با انتشار یک بیانیه تازه اظهار داشت: «در نتیجه بازنگری شبکه سی‌دابلیو مجبور به اتخاذ تصمیمات دشواری در خصوص برنامه نمایش‌ها شدیم. از شرکای خود در شرکت برادران وارنر، بازیگرها و عوامل تولید سریال Kung Fu و سریال The Winchesters به‌خاطر تمام تلاش‌ها، خلاقیت و فداکاری‌هایشان سپاسگزاریم».

ریبوت سریال Kung Fu ماجراهای نیکی شن (با نقش‌آفرینی اولیویا لیانگ) را دنبال می‌کند که تحت تأثیر بجران یک چهارم زندگی از دانشگاه انصراف می‌دهد و در سفری سرنوشت‌ساز به صومعه‌ای دورافتاده در چین می‌رود. نیکی پس از بازگشت به سان فرانسیسکو متوجه می‌شود که زادگاهش درگیر جنایت و فساد شده است و والدینش با نام‌های جین (با هنرنمایی تزی ما) و می‌لی (با بازی تن خنگ هوآ) تحت سلطه گروهی از تبه‌کاران چینی هستند.

سریال The Winchesters «قصه ناگفته حماسی» جان و مری وینچستر، والدین دو شکارچی شیاطین با نام‌های سم و دین را تعریف می‌کند که همه چیز را برای نجات عشق خود و کل دنیا به خطر می‌اندازند. داستان این سریال از دیدگاه دین با هنرنمایی جنسن اکلس روایت می‌شود که به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان این اسپین‌آف نیز فعالیت داشت.

سی‌دابلیو اخیرا سریال Walker: Independence (واکر: استقلال) را لغو کرد. هنوز سرنوشت سریال‌ All American: Homecoming (همه آمریکایی‌ها: بازگشت به خانه)، سریال Superman and Lois (سوپرمن و لوئیس) و سریال Gotham Knights (شوالیه‌های گاتهام) مشخص نیست، اما احتمالا اخبار خوبی از آن‌ها نیز به گوش نمی‌رسد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده