نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۱

اشاره وین دیزل به تولید فیلم Fast and Furious 12

وین دیزل در نخستین نمایش جهانی Fast X اعلام کرد که این فیلم احتمالا اولین قسمت از یک سه‌گانه خواهد بود.

وین دیزل، ستاره فیلم‌های Fast and Furious (سریع و خشن) در نخستین نمایش جهانی فیلم Fast X (فست اکس) در رم به احتمال تولید فیلم Fast and Furious 12 اشاره کرد و گفت که یونیورسال پیکچرز خواهان پایان مجموعه با یک سه‌گانه است. وین دیزل در جریان اولین نمایش فیلم Fast X اعلام کرد که شرکت Universal پس از تماشای دنباله تازه درخواست یک پایان سه قسمتی را به‌جای بستن پرونده مجموعه با ‌سریع و خشن ۱۰ و ۱۱ داشت.

وین دیزل در این‌باره توضیح داد: «یونیورسال با شروع تولید این فیلم تقاضای یک پایان‌بندی دو قسمتی را داشت، اما پس از تماشای اولین دنباله گفت که آیا می‌توانید مجموعه را با یک سه‌گانه به پایان برسانید؟». وقتی از این هنرپیشه سؤال شد که آیا تولید فیلم سریع و خشن ۱۲ را تأیید می‌کند یا نه، در پاسخ گفت: «داری منو تو دردسر می‌اندازی». با اینکه به‌وضوح به تولید یک دنباله دیگر از مجموعه اشاره شده است، اما فعلا باید منتظر تأیید آن توسط یونیورسال ماند.

لوئیس لتریر، کارگردان فیلم Transporter 2 (ترانسپورتر ۲) سکان هدایت فیلم سریع و خشن ۱۰ را پس از جاستین لین در دست گرفت که با شروع فیلم‌برداری از کارگردانی کناره‌گیری کرد. جاستین لین، نویسنده فیلم F9: The Fast Saga (اف۹: حماسه سریع)، فیلم‌نامه فیلم Fast X را با همکاری دن مازو به رشته‌ی تحریر درآورده است. نیل موریتز، جاستین لین، جف کرشنبام و سامانتا وینسنت درکنار وین دیزل وظیفه تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده داشتند.

در خلاصه داستان فیلم Fast and Furious 10 آمده است: «دومینیک تورتو پس از مهار تمام تهدیدهای پیشین با مهلک‌ترین حریفش روبه‌رو می‌شود که به چیزی جز گرفتن انتقام مرگ پدرش نمی‌اندیشد. در این شرایط دام باید از اعضای گروه و خانواده خود دربرابر سایفر محافظت کند که اکنون به دانته ریس، پسر هرنان ریس پیوسته است».

وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسون، لوداکریس، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل، سانگ کانگ، جان سینا، جیسون استاتهام و اسکات ایستوود دوباره نقش‌های قبلی خود را در فیلم Fast X تکرار می‌کنند. از بازیگرهای تازه فیلم نیز می‌توان به جیسون موموآ، بازیگر فیلم Aquaman (آکوامن)، دانیلا ملچیور، بازیگر فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار)، بری لارسون، بازیگر فیلم Captain Marvel و آلن ریچسون، بازیگر سریال Reacher اشاره کرد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده