نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۶

حضور ویلم دفو در فیلم Beetlejuice 2 با بازی مایکل کیتون و جنا اورتگا

ویلم دفو، بازیگر نامزد دریافت ۴ جایزه اسکار جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Beetlejuice 2 به کارگردانی تیم برتون اضافه شده است.

به‌تازگی تاریخ اکران دنباله فیلم Beetlejuice مشخص شده و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این فیلم اضافه شده است. ویلم دفو، بازیگر نامزد دریافت ۴ جایزه اسکار پس از توافق با برادران وارنر قرار است در فیلم Beetlejuice 2 نقش‌آفرینی کند. دفو در این فیلم قرار است نقش یک مامور قانون در دنیای پس از مرگ را بازی کند. پیش از این بازگشت مایکل کیتون، وینونا رایدر و کاترین اوهارا برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Beetlejuice 2 مشخص شده بود.

علاوه‌بر دفو، جنا اورتگا در نقش لیدیا (دختر شخصیت وینونا رایدر)، مونیکا بلوچی در نقش همسر بیتل‌جوس و جاستین ثرو در یک نقش نامشخص، دیگر بازیگران جدیدی هستند که تاکنون به جمع بازیگران فیلم Beetlejuice 2 اضافه شده‌اند. تیم برتون مانند قسمت اول وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Beetlejuice را نیز بر عهده خواهد داشت. آلفرد گوف و مایلز میلار آخرین نسخه فیلمنامه فیلم Beetlejuice 2 را نوشته‌اند.

مایکل کیتون در نقش بیتل جوس در فیلم Beetlejuice

ویلم دفو پیش از این ۴ بار و برای بازی در فیلم Platoon، فیلم Shadow of the Vampire، فیلم The Florida Project و فیلم At Eternity's Gate نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، اما هیچگاه این جایزه را نبرده است. دفو همچنین برای نقش گرین گابلین در فیلم‌های مرد عنکبوتی سم ریمی شناخته می‌شود که در فیلم Spider-Man: No Way Home برای نقش نورمن آزبورن در دنیای سینمایی مارول بازگشته بود.

فیلم The Lighthouse، فیلم Togo، فیلم آکوامن، فیلم The French Dispatch، فیلم Nightmare Alley و فیلم The Northman از دیگر نقش‌های مهم دفو در چند سال گذشته بوده‌اند. فیلم Inside، فیلم Asteroid City، فیلم The Legend of Ochi، فیلم Poor Things، فیلم Gonzo Girl، Finalmente l'alba، فیلم And و فیلم Pet Shop Boys از جمله نقش‌‌آفرینی‌های بعدی دفو در سال جاری و آینده هستند و او هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم Nosferatu به کارگردانی رابرت اگرز حضور دارد.

فیلم Beetlejuice 2 در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت که هفته روز کارگر است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده